حالت تاریک
کارشناس مسائل سیاسی:

تغییر استاندار باید منجر به تحول شود

تغییر استاندار باید منجر به تحول شود

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه برای رفع مشکلات نیازمند برنامه مدون است، گفت: تغییر استاندار باید منجر به تحول شود.

پیمان لطیفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پس از کسب رأی اعتماد وزیر کشور از مجلس شورای اسلامی و آغاز روند رسمی فعالیت دولت بر اساس سخنان رئیس‌جمهور باید منتظر اعمال تغییرات مدیریتی در سطح استانداران باشیم که اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم را به‌ همراه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت چهاردهم علاوه بر آن که باید متناسب با سیاست‌های خود تغییراتی مدیریتی را اعمال کنند باید سعی داشته باشد روند رو به جلوی کشور برای حل مشکلات تداوم پیدا کند.

لطفی با بیان به اینکه استاندار آینده باید فردی با تجربه، مدیر، متخصص و دارای برنامه باشد، تصریح کرد: حل مشکل آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، اشتغال و تورم باید در رأس برنامه‌های استاندار آینده باشد و برای هر کدام برنامه زمان‌بندی لازم را ارائه کند.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود تلاش‌های بسیار در دولت شهید رئیسی برای کاهش مشکلات استان کرمانشاه اما کماکان این استان جزو استان‌های صدرنشین در شاخص فلاکت است و انتظارات مردم برای رفع مشکلات محقق نشده است.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: استان کرمانشاه در حوزه‌های گردشگری، بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت ظرفیت‌های بسیاری دارد که تاکنون نتوانسته‌ایم از آنها بهره‌برداری لازم را داشته باشیم که نیازمند توجه است.

لطیفی بیان کرد: استاندار کرمانشاه باید با توجه به برخورداری استان از دو مرز تجاری پرویزخان و خسروی و ارتباط با بخش عربی و کردی عراق در حوزه تجارت خارجی برنامه‌ریزی مشخصی برای بهره‌برداری از این ظرفیت داشته باشد، از سوی دیگر هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و اسلام‌آبادغرب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه گردشگری سلامت، مذهبی و باستانی در استان کرمانشاه نیازمند توجه است، افزود: رونق گردشگری نیازمند تبلیغات و معرفی است و هر چه بتوانیم گردشگر بیشتری را جذب کنیم در حوزه اشتغال‌زایی و کارآفرینی موفق‌تر عمل کرده‌ایم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه استان کرمانشاه باید تمام ارکان مدیریتی استان شامل استاندار، معاونان استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان با یکدیگر وحدت داشته باشند تا بتوانند در عمل از مشکلات مردم گره‌گشایی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از