حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

جای شهید و جلاد عوض نخواهد شد

جای شهید و جلاد عوض نخواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: علما، فرهیختگان و ... باید در برابر صهیونیسم و وحشیگری، جنایت‌کاری، آدم‌کشی، و کودک‌کشی رژیم، تلاش کنند، تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

حجت‌الاسلام حسام‌الدین عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: جواب رژیم صهیونیستی، در نتیجه ظلم و جنایات و تصرف سرزمین مردم مسلمان، نابودی است و با این عملیات مبارزان فلسطینی، روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شد.

 

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند فلسطین مسأله اول جهان اسلام است، امروز این مساله همچنان برای مسلمانان جهان یک موضوع مهم است چرا که در برابر پشتیبانی ابرقدرت‌ها از رژیم صهیونیستی، مسلمانان هم دفاع و حمایت از فلسطینیان را فریاد می‌زنند.

 

حجت‌الاسلام عبدی‌پور گفت: علما، فرهیختگان، فرهنگیان و نخبگان جامعه باید در تبیین مظلومیت مردم فلسطین، دفاع مظلومان در برابر رژیم صهیونیستی و وحشی‌گری، جنایت‌کاری، آدم‌کشی و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی تلاش کنند تا جای شهید و جلاد عوض نشود.

 

وی ادامه داد: کار استکبار و کفر همین است که پس از شکست، به‌دنبال مظلوم‌نمایی خود هستند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند و از این رو ایجاد فضاسازی رسانه‌ای و مظلوم‌نمایی را به جهانیان نشان می‌دهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه با اشاره به حربه جنگ روانی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با جنگ روانی خواستار تخلیه غزه از فلسطینیان می‌شود و از طرف دیگر به راحتی همان ملت، کودکان و زنان فلسطینی را که در بیمارستان هستند، بمباران می‌کند و در این اقدام جنایتکارانه افراد بی‌شماری را در این بیمارستان به شهادت می‌رساند.

 

وی با بیان اینکه شكست رژیم صهیونیستی در این عملیات تا قرن‌ها جبران نمی‌شود، افزود: رژیم صهیونیستی شکست و نابودی خود را با این جنایات نزدیکتر می‌کند چرا که مبارزان و مسلمانان علیه این رژیم به پا خواسته‌اند.

 

حجت‌الاسلام عبدی‌پور در پایان گفت:  عملیات حماس با شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به موفقیت رسید در واقع شکست امنیتی این رژیم و ضعف نظامی آن از جمله نتایج طوفان الاقصی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از