حالت تاریک
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

اصحاب رسانه نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

اصحاب رسانه نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش اساسی اصحاب رسانه در موضوع جهادتبیین گفت: رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم و تشریح دستاوردهای نظام تلاش کنند.

 حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: جدال بین حق و باطل هیچگاه در تاریخ تمام نشده و امروز هم ادامه دارد و خواهد داشت و اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستاده گویای این مسئله است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ضربه سنگینی بر پیکره استکبار زده شد که باعث آگاه شدن بسیاری از ملت‌ها و اینکه این انقلاب به انقلاب مستضعفین تبدیل شد.

 

وی با بیان اینکه مستکبرین عالم به دنبال این هستند که این انقلاب را به انزوا بکشانند، گفت: دشمنان برای اینکه نظام اسلامی را بد جلوه دهند از شیوه‌های مختلفی مثل بایکوت رسانه‌ای و انواع تحریم‌ها استفاده می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: بیش از چهل سال است که استکبار با تمام قدرت رسانه‌ایی که دارد علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغات می‌کند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان این سوال که چرا دشمنان به فتنه و آشوب در ایران دست می زنند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مدار حق و حقانیت است و دشمنان می‌دانند اگر قوی شود، هیمنه حقیقی و مجازی آنها شکسته شده و نفوذ خود را در جهان از دست می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه که بخشی از توطئه‌ها، سناریوها و شایعات رسانه‌ای دروغ با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب خنثی شده، گفت: واقعیت این است از نظر مقابله به‌مثل به شکل متعارف واقعا چندین قدم عقب هستیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بنا به تاکید و گفته مقام معظم رهبری اولویت با جهاد تبیین و مبحث رسانه و آگاه‌سازی مردم است.

 

وی با تاکید بر نقش ویژه اصحاب رسانه در تعمیق سواد رسانه‌ای و نقش اساسی آنها در این عرصه افزود: ما نیز در کنار اصحاب رسانه هستیم و امیدواریم با آگاه‌سازی مردم، معرفی و تشریح دستاوردهای نظام، امید آفرینی و جهاد تبیین را به معنای واقعی محقق سازیم.

اصحاب رسانه نقش اساسی در جهاد تبیین دارند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از