حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب:

سردار سلیمانی نماد جاودان محور مقاومت است

سردار سلیمانی نماد جاودان محور مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد جاودان محور مقاومت است، گفت: مکتب شهید سلیمانی، آمریکا و صهیونیست‌ها را ترسانده است.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را نماد اصلی انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب توصیف کرد و اظهار داشت: در همان سال‌های ابتدای چله دوم انقلاب اسلامی، انقلاب نخستین شهید برجسته خود را تقدیم کرد و لذا حاج قاسم را باید به عنوان سیدالشهدای گام دوم انقلاب اسلامی نامید.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: رسانه وظیفه دارد این الگوی ارزشمند تقوا، ایمان، صبر و اخلاق را به همگان معرفی کند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم یک شخصیت کاملا در دسترس و قابل باور به ویژه برای نسل جدید است که به دلیل برخی زنگارهایی که در چند سال اخیر بر رده‌های مدیریتی نقش بسته، حکم کیمیا را دارد.

کاکایی با بیان اینکه سردار سلیمانی به برکت بصیرت خود محبوب مسلمانان جهان شد، افزود: شهید سلیمانی از لحاظ دارا بودن صفات ارزنده، خصیصه‌های نیکو و داشتن بصیرت در زمره آن دسته از انسان‌های نادری قرار گرفت که اکنون به الگویی برای آزادی‌خواهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب درخصوص وصیت سردار سلیمانی  به ملت ایران، گفت: وصیت حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران حمایت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت بود تا اسلام، نظام و رهبر انقلاب حفظ و برای همیشه ماندگار باشد.

وی در پایان با بیان اینکه خدمات سردار سلیمانی برای تامین امنیت جهان اسلام غیرقابل انکار است، گفت: این شهید بزرگوار در راه دفاع از پرچم اسلام و مقدسات اسلامی تلاش وصف‌ناپذیری داشت و زحماتی که ایشان برای پاسداری از جهان اسلام کشید، هرگز از ذهن و خاطر مردم فراموش نمی‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از