حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص):

استواری ستون زندگی خانوادگی مرهون وجود مادران است

استواری ستون زندگی خانوادگی مرهون وجود مادران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان و مادران ما موجب پرورش نسلی سالم، قوی و پویا در جامعه هستند، گفت: استواری ستون زندگی خانواده‌ها در گرو وجود زنان و مادران است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت و تکریم خانواده کارکنان سپاه ناحیه پاوه، ضمن بر شمردن اهمیت و جایگاه خانواده در نظام اسلامی، از این خانواده‌ها به‌عنوان حامیان همیشگی تقدیر و تشکر کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: زنان و مادران ما موجب پرورش نسلی سالم، قوی و پویا در جامعه هستند چرا که استواری ستون زندگی خانواده‌ها در گرو وجود زنان و مادران است.

 

وی افزود: زنان وظیفه تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه را برعهده دارند لذا پرورش نسلی آگاه که در مسیر اسلام و قرآن کریم قرار دارد، وظیفه‌ای است که نه تنها بر دوش مادران ما بلکه بر دوش همه ما خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان تصریح کرد: به‌منظور دستیابی به یک خانواده ایده‌آل و سالم به‌عنوان پایه‌های یک جامعه سالم، همه اعضای خانواده و به ویژه زن و شوهر باید نقش خود را به درستی ایفا کنند و لازمه خانواده ایده‌آل، تربیت صحیح و اصولی کودک است.

 

بسیج، فهم درست اتحاد و حرکت جهادی در همه عرصه‌ها است

 

در ادامه علیرضا حیدری؛ فرماندار پاوه نیز اظهار داشت: بسیج، فهم درست اتحاد و حرکت جهادی در همه عرصه‌ها است و هفته بسیج فرصتی برای گرامیداشت فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌هایی است که برای سرافرازی سرزمینمان به صورت جهادی انجام شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از