حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

خون مظلومان فلسطینی گریبان جنایتکاران صهیونیست را می‌گیرد

خون مظلومان فلسطینی گریبان جنایتکاران صهیونیست را می‌گیرد

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: یقین داریم خون مظلومان فلسطینی گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و مرگ آنها را تسریع خواهد کرد که البته در این میان دولت محترم جمهوری اسلامی ایران امروز را عزای عمومی اعلام کرده است.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: اتفاقات روزهای اخیر فلسطین به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان، کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند، اما این نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد.

 وی با بیان اینکه دشمنان با کشتار مردم بی‌دفاع و غیر نظامی مرتکب جنایت جنگی بزرگی شده‌اند، افزود: نیروهای‌های مبارز قدرت و امید خود را حفظ می‌کنند و در راه دفاع از حقوق ملت فلسطین در عرصه مبارزات می‌مانند و با قوت از مصالح فلسطینیان دفاع خواهند کرد.


فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: مردم فلسطین کاری کردند که دشمنان را به شگفتی واداشتند زیرا مقام معظم رهبری فرمودند این مبارزات، پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از درون خود فلسطین برخواسته و می‌جوشد و آن‌ها مشوق و هسته اصلی مبارزات ضد توسعه‌طلبی در دنیا هستند.

وی خطاب به سران تمام کشورهای اسلامی، تصریح کرد: امروز روز سکوت یا صرف اعلام محکومیت نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

 سرهنگ یاری گفت: ما آمریکای جنایت‌کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم و در این میان مردم سلحشور و ظلم‌ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خود را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

 وی ضمن ابراز همدردی با مردم ستم‌دیده فلسطین، تأکید کرد: یقین داریم خون این مظلومان گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و مرگ آن‌ها را تسریع خواهد کرد که البته در این میان دولت محترم جمهوری اسلامی ایران امروز را عزای عمومی اعلام کرده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از