حالت تاریک
فرماندار هرسین:

راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای هرسین آسفالت می‌شود

راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای هرسین آسفالت می‌شود

فرماندار هرسین گفت: همه راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان آسفالت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ابوطالب ایتوندی در بازدید از آغاز عملیات بهسازی و آسفالت روستاهای بخش مرکزی از آسفالت راه‌های دسترسی به دورترین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: آسفالت محور چشمه‌کبود به دورآباد به‌طول سه کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که مسیر دسترسی روستاهای دورآباد و جلوگیرنگه را به مرکز دهستان چشمه‌کبود تسهیل می‌کند.

 وی ادامه داد: بخشی از عملیات راهسازی و بهسازی این مسیر سه کیلومتری به‌علت صعب‌العبور بودن توسط اداره راهداری انجام و سپس برای ادامه عملیات به پیمانکار سپرده شد.

 بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت باقیمانده پروژه مسیر چشمه کبود به کله‌هو به طول دو کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های فرماندار هرسین در بازدید از پروژه‌های راه روستایی بود.

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی آزان وازآن - برآفتاب به‌طول ۱.۷ کیلومتر، چشمه‌کبود - سرخوند به‌طول پنج کیلومتر و مسیر دسترسی به روستای قشلاق دریاچه به‌طول دو کیلومتر در حال بهسازی و آسفالت است که این همه تلاش و اجرای پروژه‌های حوزه راه از گذشته تا حال بی‌سابقه بوده است.

فرماندار هرسین در دیدار با اهالی شهرستان، بر ضرورت پیگیری و تأمین اعتبار به‌منظور آسفالت مسیر فرعی دسترسی به این روستا از طریق اداره کل راهداری تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از