حالت تاریک
فرماندار کنگاور:

رسالت رسانه‌ها تشویق به مشارکت در انتخابات است

رسالت رسانه‌ها تشویق به مشارکت در انتخابات است

فرماندار کنگاور گفت: انتخابات مربوط به نظام است و ما به دنبال آن هستیم که انتخابات سالمی را برگزار کنیم و فعالان فضای مجازی و خبرنگاران باید با روشنگری زمینه افزایش مشارکت در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ایرج صادقی صبح امروز پنج‌شنبه در نسشت خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی کنگاور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از انتخابات به عنوان حق‌الناس یادکرد و اظهار داشت: ما سعی کرده‌ایم با انتخاب معتمدین در هیئت اجرایی زمینه را برای انتخاباتی سالم فراهم کنیم و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی هم نباید با انتشار اخبار و مطالب نادرست یأس و ناامیدی را در جامعه القا کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد حق رسانه‌ها است، خاطرنشان کرد: ما از انتقادات دلسوزانه استقبال می‌کنیم اما مطالبی که صحت ندارد نباید در رسانه‌ها بارگذاری شود زیرا قانون‌گذار این موضوع را در قانون انتخابات جرم‌انگاری کرده است.

فرماندار کنگاور ادامه داد: همه ما و مسئولان شهر باید تلاش کنیم نارضایتی‌های عمومی را کاهش دهیم  تا مردم انگیزه برای حضور در انتخابات داشته باشند.



انتخابات شاه‌کلید حل مسائل و مشکلات کشور است

صادقی با تاکید بر اینکه قدرت هر کشور و مجلس آن به پشتوانه مردمی و حضور آگاهانه مردم است، اذعان داشت: با حضور آگاهانه و انتخاب آگاهانه‌تر مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود، لذا انتخابات شاه‌کلید حل مسائل و مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر از کاندیدها از ادامه رقابت انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین انصراف دادند و دو نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹ نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین به رقابت می‌پردازند و پس از اعلام هیئت نظارت کاندیداهای رد صلاحیت شده یکبار دیگر حق اعتراض دارند.



شبکه‌های تلویزیونی برای تبلیغات کاندیدها ایجاد می‌شود

فرماندار کنگاور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس فتا فضای مجازی را به دقت رصد می‌کند، عنوان کرد:   فعالیت‌های خارج از ضوابط قانونی، جرم‌انگاری در انتخابات تلقی می‌شود و در این بازه زمانی کاندیدها حق تبلیغات ندارند اما شبکه تلویزیونی اختصاصی برای تبلیغات کاندیداهای حوزه انتخابیه کنگاور ایجاد می‌شود تا کاندیدها بتوانند در زمان تبلیغات برنامه‌های خود را ضبط کنند.

صادقی در پایان از علاقه‌مندان خواست که  نام این شبکه تلویزیونی را به روابط عمومی فرمانداری پیشنهاد دهند.

گفتنی است در این نشست فرماندار کنگاور به تشریح گزارش عملکرد در خصوص مصوبات سفر استاندار به شهرستان پرداخت و از روند اجرای پروژه‌های مصوب گزارش‌هایی را ارائه کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از