حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب؛

رویداد تولید محتوای دیجیتال گامی برای شناسایی استعدادهاست

رویداد تولید محتوای دیجیتال گامی برای شناسایی استعدادهاست

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گام مهمی برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های جوانان استان در زمینه تولید محتوا است.

 مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه، اظهار داشت: فضای مجازی یک فضای بسیار تاثیرگذار در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد امروز بسیاری از نقشه‌های پلید دشمنان و فتنه‌های معاندین نظام و انقلاب از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال می‌شود.

وی افزود: فضای مجازی به‌عنوان سلاحی بسیار تاثیرگذار مورد استفاده دشمنان نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران قرار می‌گیرد و روزانه حجم وسیعی از محتواهای تولید شده توسط منافقین و معاندین تحت سلطه استکبار جهانی برای تسخیر اذهان جوانان و نوجوانان در این فضا منتشر می‌شود که نباید از آن غافل شد بلکه باید با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تولید محتوای بصیرتی برای مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان اقدام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با اشاره به نقش بسیج در میادین مختلف، اذعان داشت: بسیج در هر میدانی که ورود کرده تأثیرگذاری بالایی داشته و نتایج بسیار خوبی را بدست آورده‌است و در بحث فضای مجازی نیز سازمان فضای مجازی بسیج با برنامه‌ریزی مناسب اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کرده که در هفته آینده در قالب کنگره شهدای در سطح استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: این رویداد در سطح استان با هدف شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، بهره‌گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی در سه موضوع برنامه‌نویسی، انیمیشن‌سازی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آبان‌ماه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

کاکایی تصریح کرد: برگزاری این گونه رویدادها در سطح استان می‌تواند باعث شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های نسل جوان و نوجوان در شهرستان‌های مختلف شده و همچنین در بین جوانان و نوجوانان بسیجی برای تولید محتوای انقلابی و ارزشی ایجاد انگیزه کند.

وی در پایان افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب  بسیجیان جوان و نوجوانی که استعداد و توانایی ساخت و تولید محتوا در فضای مجازی را دارند قطعا مورد حمایت قرار گرفته و برای حضور در این رویداد استانی اعزام خواهند شد تا در مرکز استان با نمایندگان سایر شهرستان‌ها به رقابت بپردازند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از