حالت تاریک
فرماندار کنگاور:

سردار سلیمانی مدال افتخاری بر سینه ایران است

سردار سلیمانی مدال افتخاری بر سینه ایران است

فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصا در جنگ ۳۳ روزه لبنان ورود پیدا کرد، ابراز داشت: ایشان در تقویت جبهه مقاومت بسیار موثر واقع شد و این منجر شد که ایران ما قوی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ایرج صادقی صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم چهارمین سالگرد سردار شهید سلیمانی در شهرستان، با تسلیت حادثه تروریستی روز گذشته و محکوم کردن این اقدامات جنایتکارانه، اظهار داشت: اگر مدافعان حرم و در رأس آن‌ها سردار سلیمانی نبودند داعش تمام مرزهای کشور را در می‌نوردید لذا عمق نفوذ جمهوری اسلامی ایران اجازه ورود داعش به کشور را نداد که این مهم با اقدامات هوشمندانه سردار سلیمانی محقق شد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی استکبارستیزی ایشان بود تا جایی که ترامپ گفت ۶ میلیارد تریلیون دلار برای به‌دست آوردن خاورمیانه هزینه کرد اما با هوشیاری و اقدامات ارزشمند حاج قاسم سلیمانی راه به جایی نبرد.

صادقی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصا در جنگ ۳۳ روزه لبنان ورود پیدا کرد، ابراز داشت:  ایشان در تقویت جبهه مقاومت بسیار موثر واقع شد و این منجر شد که ایران ما قوی باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات متعلق به شخص و گروهی خاص نیست بلکه متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مخالفت با انتخابات مخالفت با نظام و اسلام است و وظیفه دارندگان تریبون دعوت مردم به حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات است.

فرماندار کنگاور در پایان به چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت‌پذیری که مقام معظم رهبری در بحث انتخابات تعیین کرده‌اند، اشاره کرد.

صادقی عنوان کرد: برقراری راهبرد امنیت در شهرستان مهیا است که البته باید این امنیت را پایدار کنیم و همه گروه‌های سیاسی در این عرصه حضور دارند.

وی افزود: وظیفه همه مسئولان حفظ و رعایت بی‌طرفی در انتخابات است پس باید تلاش کنیم با کاهش نارضایتی مردم منجر به حضور حداکثری در انتخابات شویم.



حاج قاسم نماد مقاومت بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: حاج قاسم تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه نماد مقاومت بود که توانست اندیشه و تفکر امام را نشر دهد و موجبات وحدت ملل اسلامی را فراهم آورد.

سردار بهروز خوشبخت نیز در این مراسم ضمن ادای احترام به روان پاک ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان، عنوان کرد: امروز مفتخرم که در سرزمینی قدم برمی‌دارم که قدمگاه شهیدان است و ۴۲۰ لاله پرپر دارد که نماد ایثار و گذشت است.

وی با بیان اینکه شرافت مکان‌ها به انسان‌هایی است که در آن زیسته‌اند، ابراز داشت: کنگاور منزل بزرگ‌مردان و  دارالمومنینی است که در تمام عرصه‌ها در صف اول بودند و دختران امروزش شهیده دانشجو طیبه زمانی را سرمشق خود قرار می‌دهند.

سردار خوشبخت با تاکید بر اینکه استقامت جانبازان  کوه را به ستوه آورده، عنوان کرد: مردم کنگاور در تمام دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم آل‌الله حضور پر رنگی داشتند.

وی افزود: این شهرستان دارای چهار شهید مدافع حرم است که شهید عطایی هم آخرین شهید بود و اخیرا در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنی دشمنان ما با انقلاب تمام نشده و این ترورها و این خون‌های پاک شهیدان شجره انقلاب را تنومندتر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره با ایجاد ترور، توطئه و فتنه درصدد لطمه زدن به انقلاب هستند، اذعان داشت: دشمنان بدانند که همه این دشمنی‌ها و نقشه‌ها با حمایت، وحدت و اعتماد مردم به معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نقش برآب می‌شود.

سردار خوشبخت در ادامه به تبیین نقش راهبردی سردار سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت پرداخت و گفت: سردار سلیمانی فرمانده شجاع در نیروی قدس بود که با داشتن تفکر نظامی مانند یک دیپلمات زیرک در سیاست خارجی نقش ایفا کرد.



سردار سلیمانی نقطه وحدت در محور مقاومت بود

وی ادامه داد: حاج قاسم باعث ایجاد همدلی و وحدت در بین ملت‌های مسلمان شد و تشکیل گروه‌های مقاومت در عراق، سوریه و یمن و تقویت حزب‌الله در لبنان از دیگر خدمات سردار سلیمانی بود که معتقد بود تسلط آمریکا بر ایران محال است زیرا باید از ۶ ارتش بگذرد تا بتواند به ایران برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان ضمن تاکید بر وظیفه شرعی و ملی مردم برای شرکت در انتخابات، ابراز داشت: دشمن از مشارکت ضعیف در انتخابات خوشحال می‌شود لذا باید در بحث انتخابات روشنگری و با جهاد تبیین خدمات برجسته دولت را هم بازگو کنیم.

 

انتهای خبر/

سردار سلیمانی مدال افتخاری بر سینه ایران است
سردار سلیمانی مدال افتخاری بر سینه ایران است
سردار سلیمانی مدال افتخاری بر سینه ایران است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از