حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد؛

خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان با روایتگری صحیح موضوع فلسطین

خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان با روایتگری صحیح موضوع فلسطین

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: رژیم صهیونیستی با استفاده از رسانه‌ها درحال مظلوم‌نمایی است که باید با روایت صحیح این حربه و فتنه دشمن را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: انعکاس خدمات دولت در راستای جهاد تبیین و تحقق فرمایشات رهبر انقلاب انجام می‌شود، لذا خدمات ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان ماهیانه به صورت تصویری به اطلاع مردم رسانده شود.  

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی جوابی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول ۷۵سال وحشی‌گری این رژیم بود که شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.  

وی افزود: امروز محور مقاومت با تلاش‌هایی که صورت گرفته سرزنده‌تر، شجاع‌تر و مقاوم‌تر از همیشه درحال مبارزه با رژیم صهیونیستی است و در این راستا با استفاده از عملیات طوفان الاقصی باید روایتگری صحیحی از موضوعات انجام شود.

  حجت‌الاسلام ساداتی گفت: رژیم صهیونیستی با استفاده از رسانه‌ها درحال مظلوم‌نمایی است که باید با روایت صحیح این حربه و فتنه دشمن را خنثی کرد زیرا روایت صحیح این است که مردم فلسطین بعد از سال‌ها مقاومت امروز به یک قدرت بازدارندگی بسیار قوی رسیده‌اند.  

امام جمعه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: همه به یاد دارند که زمانی مبارزین فلسطینی با سنگ به جنگ توپ و تانک می‌رفتند اما امروز به چنان قدرتی رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی از ورود زمینی به غزه عاجز شده‌ و این باید به درستی تبیین شود.  

وی در بخش دیگری از سخنانش،به سخن پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد مبنی بر اینکه هرکسی دوست داشته‌باشد مردم در برابرش به تعظیم بایستند جایگاهش در دوزخ است، افزود: نظام اسلامی‌برگرفته از خون شهدا است و میز ریاست در نظام اسلامی به معنای میز خدمت و فرصتی برای خدمت به مردم است.  

راهبرد جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی است

 مجتبی کاکایی نیز در این جلسه، گفت: در فضای مجازی یک عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده‌ است که باید در مورد آن روشنگری انجام شود.

  فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی و احقاق حق مسلم فلسطین است لذا عنوان کردن اینکه جمهوری اسلامی ایران به طرحی در سازمان ملل برای تشکیل دو کشور اسرائیل و فلسطین در سرزمین‌های اشغالی رای موافق داده یک عملیات و هجمه‌ روانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده و نادرست است.  

کاکایی گفت: بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق(ره) به‌عنوان بقعه برتر در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه استان معرفی شد که جادارد از همه کسانی که برای تبدیل این بقعه متبرکه به یک قطب فرهنگی تلاش کردند، تقدیر شود.  

وی خاطرنشان شد: سپاه پاسداران برنامه‌هایی برای شناسایی محلات محروم، کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر در سطح شهر و روستا دارد و در این راستا چند سالی است که بر روی محله صدرا این شهرستان متمرکز شده است.  

کاکایی افزود: بسیاری از ادارات و نهادهای خدمات‌رسان در راستای رفع محرومیت این محله تلاش‌های خوبی انجام دادند که قابل تقدیر است.   

وی با بیان اینکه اقدام الهی حضرت امام راحل در تشکیل بسیج یک ظرفیت پایان‌ناپذیر را برای کشور ایجاد کرد، گفت: برنامه‌هایی برای گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان آماده شده که انجام خواهد شد.  

 کاکایی تصریح کرد: فضاسازی شهرستان متناسب با هفته بسیج با همکاری تمام نهادها و ادارات شهرستان انجام خواهد شد، همچنین دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان و استفاده از منویات امام جمعه و تجدید بیعت با رهبر انقلاب در آغازین روز هفته بسیج انجام خواهد گرفت.  

وی در ادامه، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و خانگی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا را از برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در هفته بسیج عنوان کرد.

کاکایی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای هفته بسیج است.   

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب اذعان کرد: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج نمایش اقتدار بسیجیان است که هرسال در روز پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج در شهرستان انجام می‌شد اما با دو تغییر انجام می‌شود اول اینکه این برنامه به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شود و دوم اینکه این برنامه قبل از هفته بسیج و در تاریخ ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.  

وی افزود: تعداد ۴۵۵نفر از بسیجیان شهرستان به صورت ملبس و سازماندهی شده به نمایندگی از مردم مقاوم سرپل‌ذهاب در این مراسم، اقتدار بسیجیان شهرستان را به نمایش خواهند گذاشت.

انتخابات ناموس نظام و امانتی در دست مسئولان است

 صدراله بابلی نیز در این جلسه، گفت: هر جایی که روحیه بسیجی حاکم باشد، توسعه، بالندگی، رضایت، سلامت، صداقت و دیگر ویژگی‌های مثبت دیده خواهد شد چون معامله عزیزان بسیجی، معامله‌ای الهی و آخروی است.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: اجازه رخنه به دشمن را ندهیم، فریب نخوریم و مسیر را به راحتی عوض نکنیم زیرا امانت‌های سنگینی در اختیار ما است، اگر خوب مراقبت نکنیم، بخشیده نمی‌شویم.  

وی افزود: دشمن درصدد است با ترویج ناهنجاری‌ها، افتخارات و اقتداراتی را که بسیجیان کسب کردند، کم‌رنگ کند، لذا باید هوشیار باشیم و به دشمن همچنین اجازه‌ای ندهیم.

   بابلی با بیان اینکه انتخابات، ناموس نظام و امانتی در دست ما مسئولان است، اظهار داشت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیش است و در این راستا هیئت‌های اجرایی انتخاب شده‌اند.  

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: در امر انتخابات، هیچ مدیری حق جانب‌داری و استفاده از امکانات و تجهیزات بیت‌المال به نفع یا علیه کسی را ندارد و در این راستا شورای تأمین شهرستان با هیچ کسی تعارف ندارد.  

وی اذعان کرد: چهار مولفه بیان شده توسط مقام معظم رهبری در امر انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را سرلوحه کار خود دهیم.  

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: یک رای، تیری بر پیشانی دشمن است بر همین مبنا ما مسئولان به‌عنوان سیستم دولت، مردم را در سرنوشت کشور دخیل کنیم و با متنفذین، معتمدین، تاثیرگذاران، نخبگان، سیاسیون، حزب‌های مختلف مُبلغ حضور مردم در انتخابات باشیم.  

وی افزود: باید مردمی‌سازی امور دولت را در اولویت قرار دهیم زیرا امامین انقلاب تاکید کردند هر کاری برای مردم انجام دادید به سمع و نظر مردم برسانید.  

بابلی اذعان کرد: تعداد ۸۰روستا در دشت ذهاب، با اعتبار ۲۴۲میلیارد تومان گازرسانی شدند و بیش از ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های فرعی و اصلی شهرستان با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، در دست آسفالت است همچنین اجرای ۳۰ درصد از پروژه انتقال فیبرنوری به درب منازل با اعتبار بیش از شش میلیارد تومان از دیگر اقدامات مهم دولت در این شهرستان است.  

وی در پایان گفت: مسئولان تکریم و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند، مدیران در بین مردم حضور پیدا کنند، پیش‌بینی و پیشگیری حوادث احتمالی حوزه کاری خود را مدنظر داشته‌باشند و از ایجاد خسارات و نارضایتی اجتماعی جلوگیری کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از