حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نیست

شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نیست

امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اگر تمام غزه تبدیل به ویرانه بشود این شکست خفت بار رزیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

‍ به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هرسین، با اشاره به سالروز تأسیس سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز با قبل از انقلاب هم از حیث معنویت، هم اقتدار و هم مردمی بودن متفاوت است.

وی افزود: یکی از واجبات دین مبین اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و باید آحاد جامعه نسبت به این فریضه الهی احساس مسئولیت کنند.

به گفته حجت‌الاسلام رضایی، لازم است که متولیان امر  و دغدغه‌مندان نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزی و نوع ارائه آموزش به افراد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به اخبار غرورآفرین مقاومت فلسطین و شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی، گفت:   اگر تمام غزه تبدیل به ویرانه شود این شکست رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: به تمام دنیا ثابت شد که این رژیم پوشالی قدرت دفاع از خود را ندارد چه اینکه جنگ ۳۳ روزه لبنان به بهانه اسارت دو نفر صهیونیستی رخ داد اما اسرائیل با این شکست خفت‌بار چه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند از این هیولای دیو صفت مظلوم بسازند، افزود: ما از یهودیان حمایت می‌کنیم نه از رژیم غاصب صهیونیستی و کسانی که کودکان و مردم مطلوم فلسطین را از دم تیغ می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: کسانی که در داخل از سر لجبازی با اسرائیل همدردی می‌کنند یا غافل هستند یا مغرض سیاسی‌اند، این افراد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و می‌خواهند این رژیم را تطهیر کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی، افزود: وزیر خارجه آمریکا در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی چه غلطی می‌کند.

به گفته حجت‌الاسلام رضایی از جنبه انسانی، رژیمی که بیش از هشت هزار کودک را قتل‌عام کرده و می‌گوید ما با حیوانات درگیر هستیم، انسان نیست.

وی افزود: ما اگر در برابر اسرائیل بی‌تفاوت باشیم دشمن بی‌تفاوت نمی‌نشیند و دنبال تشکیل خاورمیانه جدید است پس برای امنیت خودمان هم که شده نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام رضایی اذعان کرد: این جنگ هر نتیجه‌ای داشته باشد با این فرار خفت‌بار در بیابان‌ها و گریه افسران رژیم صهیونیستی جبران نمی‌شود و قابل ترمیم نیست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از