حالت تاریک
فرماندار روانسر:

غزه قهرمان مبارزه شهید و شهادت علیه شیادان

غزه قهرمان مبارزه شهید و شهادت علیه شیادان

فرماندار روانسر، غزه را قهرمان میدان مبارزه شهید و شهادت علیه شیادان خواند.

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در رابطه با عملیات حماس، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین فرزندان برومند فلسطین آتشی بود که هیمنه دروغین اسرائیل غاصب را به خاکستر تبدیل و پوشالی بودن اقتدار نظامی و امنیتی این رژیم سفاک کودک‌کش را به جهانیان اثبات کرد.

فرماندار روانسر افزود: طوفان الاقصی ناقوس مرگ رژیم صهیونیستی را به صدا درآورده است. مصطفی‌زاده گفت:   حادثه غزه محصول ۷۰ سال تجاوز وحشیانه، کودک‌کشی و تعرض به خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین است که اکنون در قالب طوفان الاقصی با وحدت و انسجام این ملت سراپا مظلوم و رنجور اما انقلابی شکفت و تبدیل به درختی تناور شد تا محور زر و زور را به استیصال بکشاند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، بی‌رحم‌ترین و بی‌حیاترین دشمن اسلام و مسلمانان در تاریخ معاصر بی‌شک رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده است.

مصطفی‌زاده اذعان کرد: امروز جهان اسلام نیازمند وحدت و اخوت عملی علیه نیات پلید رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه است.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی بسیار اهمیت دارد زیرا این نخستین باری بود که مقاومت از غزه حمله‌ای تهاجمی به رژیم صهیونیستی داشته زیرا در طول این هفت دهه، فلسطین تنها دفاع می‌کرد اما این بار مقاومت دست به عملیات تهاجمی زده است.

فرماندار روانسر ادامه داد:   باور دنیا بر این بود که هیچ نفوذی در این نهاد جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی امکان‌پذیر نیست اما با این عملیات طوفان الاقصی وجهه‌ای را که این رژیم در دنیا برای خودش درست کرده بود، در هم شکست.

وی افزود:   در این عملیات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سازه‌های ساختاری پیچیده اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در هم شکست و اکنون کسی از موساد حساب نخواهد برد، از سوی دیگر گنبد آهنین اسرائیل هم نشان داد که دیگر کارایی ندارد و در نتیجه این حمله، هیمنه اسرائیل را شکست.

 وی ادامه داد: بی‌شک ایران اسلامی در صف مقدم این مبارزه و حمایت از آرمان‌های فلسطین است. مصطفی‌زاده گفت: امروز غزه قهرمان میدان مبارزه شهید و شهادت علیه شیادان قسی‌القلب جبهه کفر، الحاد و استکبار است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از