حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه:

مجوز داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه صادر نشد

مجوز داروخانه هلال‌احمر کرمانشاه صادر نشد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه صدور مجوز داروخانه هلال‌احمر استان کرمانشاه دستور وزیر بهداشت را درپی داشت، گفت: سازمان غذا و دارو از صدور مجوز داروخانه برای استان کرمانشاه خودداری می‌کند.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: صدور مجوز داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همواره یکی از اولویت‌های این سازمان و مطالبه عمومی مردم استان بوده به‌نحوی که طی سال‌های گذشته همواره این موضوع توسط مسئولان استانی مورد پیگیری قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی و تأسیس داروخانه هلال‌احمر یکی از نیازهای مهم جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه است که وجود با علی‌رقم پیگیری‌های فراوان طی سال‌های گذشته به سرانجام نرسیده است.

محمدی تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور صدور مجوز به سازمان غذا و دارو برای داروخانه هلال‌احمر استان کرمانشاه اخذ شد اما با گذشت زمان سازمان غذا و دارو از این اقدام خودداری و اعلام کرد استان کرمانشاه به داروخانه هلال‌احمر نیازی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان مراسم اربعین حسینی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان سفری به استان کرمانشاه داشتند که مجدد پیگیری لازم انجام گرفت که سازمان غذا و دارو دوباره اعلام کرد مجوزی صادر نمی‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: هم‌اکنون مرکز فوریت‌های پزشکی جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه به‌صورت محدود در حال فعالیت است که پاسخگوی نیاز متقاضیان و مراجعه‌کنندگان نیست و توانایی لازم برای توزیع دارو مورد نیاز را ندارد.

محمدی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه سازمانی مردم‌نهاد است که در تمام حوادث و رخدادها حضور فعال دارد و جزو نهادهای امدادرسانی است که به‌عنوان اولین نیروی امدادی در صحنه حوادث حاضر می‌شود.

وی اضافه کرد: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همواره با حضور در محلات کم‌برخوردار اقدام به ویزیت رایگان مراجعه‌کنندگان کرده و در صورت نیاز آنها را به مراکز درمانی معرفی می‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از