حالت تاریک
فرماندار قصرشیرین:

مردم حضورشان را در صحنه‌های انقلاب واجب می‌دانند

مردم حضورشان را در صحنه‌های انقلاب واجب می‌دانند

فرماندار قصرشیرین گفت: مردم گرانی را می‌بینند اما وقتی یک رویداد مهمی به نام ۲۲ بهمن در پیش هست آن را در یک جای در ذهنشان قرار می‌دهند و حضورشان در صحنه‌های انقلاب واجب‌تر می‌دانند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد نجفی صبح امروز چهارشنبه در مراسم زنگ انقلاب در قصرشیرین، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل خون آن عزیزان، جوانان، پیران و میانسالانی بود که مثل من و شما زندگی را دوست داشتند اما وقتی یک هدف بزرگتر را دیدند از این جان مبارک گذشتند و انقلاب را  به دست ما سپردند.

فرماندار قصرشیرین افزود: زمانی سربازان دشمن در همین قصرشیرین بودند اما با رشادت شهدای عزیز، همان شهدایی که امام راحل درباره آن‌ها فرمود: «اگر مسئولان ما از ایثارگری کسانی که جانفشانی برای این انقلاب کردندو از رزمندگان و خانواده شهدا قافل بشوند در آتش قهر الهی خواهند سوخت»، توسط همان کسانی که نباید فراموششان کنیم این منطقه آزاد شد.

وی تصریح کرد: این انقلاب و این نظام در طول تاریخ تشیع چکیده آن به دست ما و شما رسیده است، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در پیش است ان‌شاءالله هم خودتان و هم خانواده‌هایتان را تشویق کنید در این راهپیمایی عظیم باشکوه‌تر از گذشته شرکت کنند.

نجفی بیان داشت: دو رویداد بزرگ را در پیش رو داریم؛ یکی ۲۲بهمن و دیگری انتخابات ۱۱ اسفندماه، با وجود همه مشکلاتی که الان در کشور داریم، با همه نابسامانی‌های اقتصادی که از قبل مانده و گریبانگیر ملت شده اما خدا را شکر مردم پشت پرده‌ها را می‌دانند، هم زحمات نظام و هم حساسیت‌ها را درک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم گرانی را می‌بینند اما وقتی یک رویداد مهمی به نام ۲۲ بهمن در پیش هست آن را در یک جای در ذهنشان قرار می‌دهند و حضورشان در صحنه‌های انقلاب واجب‌تر می‌دانند و به ما مسئولان این پیام را می‌رسانند که می‌دانیم گرانی و تورم هست، می‌دانیم گاهی اوقات ناعدالتی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی از طرف بعضی از مسئولان از قبل بوده اما ما انقلابمان را دوست داریم و انقلاب ثمره خون شهداست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از