حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

مشارکت انتخاباتی ۴هزار کرمانشاهی در ۱۵ دقیقه ابتدایی

مشارکت انتخاباتی ۴هزار کرمانشاهی در ۱۵ دقیقه ابتدایی

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: حضور پرشور مردم استان در نخستین ساعات رأی‌گیری سبب غافل‌گیری مسئولان شد و در این میان ۴ هزار نفر در ۱۵ دقیقه ابتدایی در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی صبح امروز جمعه در ستاد انتخابات استان ‌کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز یازدهم اسفندماه برای مردم ایران ایام‌الله است و قطعا حضور پرشور در انتخابات باعت ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

شعبانی بیان کرد: حضور پرشور مردم استان در نخستین ساعات رأی‌گیری سبب غافل‌گیری مسئولان شد و در این میان ۴ هزار نفر در ۱۵ دقیقه ابتدایی در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این حضور پرشور در نخستین ساعات آغاز فرآیند رأی‌گیری، نشان‌دهنده حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

شعبانی با بیان اینکه نتیجه انتخابات هرچه باشد قطعا خیر و صلاح مردم ایران اسلامی را درپی خواهد داشت، گفت: ۱۰ هزار نفر از مردم ایران و ۲۵ هزار نفر از مردم کشور در استان کرمانشاه به شهادت رسیده‌اند و قطعا امروز هم سربلندی ملت ایران رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اضافه کرد: یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه آماده رأی‌گیری از مردم هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از