حالت تاریک
دبیر حفظ آثار سپاه قصرشیرین:

کنگره ملی شهدا متعلق به همه مردم است

کنگره ملی شهدا متعلق به همه مردم است

دبیر حفظ آثار سپاه قصرشیرین گفت: کنگره شهدا به همه مردم شهرستان تعلق دارد، امیدواریم این کنگره زمینه وحدت و همبستگی مردم شهرستان قصرشیرین و انسجام آن‌ها و یادآوری از رشادت‌های این شهدا باشد.

میثم یارمرادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه یک رویداد بزرگ ملی در کرمانشاه هستیم و باید از کسانی که از جان‌شان به عنوان با ارزش‌ترین دارایی گذشتند، یادی کنیم.

دبیر حفظ آثار سپاه قصرشیرین افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه تاریخ ما را سربلند و سرافراز کردند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم که با از خودگذشتگی باعث شدند حتی یک وجب از خاکمان به‌دست دشمنان نیفتد

وی تصریح کرد: از کسانی می‌خواهیم تقدیر کنیم که درس خداشناسی، گذشت، دفاع از میهن و ناموس را به ما آموختند و این برای نسل‌های آینده یک افتخاری بزرگ در عرصه تاریخ است. 

یارمرادی بیان داشت: کنگره شهدا به همه مردم شهرستان تعلق دارد و همه مدیون خون شهدا هستیم، امیدواریم این کنگره زمینه وحدت و همبستگی مردم شهرستان قصرشیرین و انسجام آن‌ها و یادآوری از رشادت‌های  این شهدا باشد. 

وی در پایان گفت: ۵۰ یادواره شهدای خانگی و ۱۰ برنامه آبروی محله در محله‌های شهری و روستایی و ۱۷ یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارس شهرستان و تجلیل از ۲۰ خانواده  شهدا و جانبازان برگزار شده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از