حالت تاریک
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مطرح کرد:

رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات صنفی کرمانشاه

رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات صنفی کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به شروع گشت بازرسی طرح بازگشایی مدارس، گفت: در صورت تخلف واحدهای صنفی، اقدام به تشکیل پرونده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: گشت بازرسی طرح بازگشایی مدارس از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و تا اواسط مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: هر ساله با نزدیک‌شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس طرح نظارتی انجام می‌شود.

شاهی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی اتاق اصناف و سازمان صمت، بازرسی در مرکز و شهرستان‌های تابعه را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: نظارت بر درج قیمت مصرف‌کننده، رعایت درصد سود، جلوگیری از عرضه نوشت‌افزار تقلبی، کنترل حراج‌ها، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار و مبارزه با قاچاق کالا از جمله اهداف این طرح نظارتی است.

شاهی گفت: بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله اداره‌کل صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف از واحد‌های صنفی بازرسی و در صورت تخلف پرونده تشکیل و متخلفان برای رسیدگی و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: والدین می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شاهی افزود: در صورت تخلف واحدهای صنفی، اقدام به تشکیل پرونده و با اعمال جریمه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای پرتخلف با هماهنگی دادستانی مهر و موم می‌شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از