حالت تاریک
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار قصرشیرین:

امروز اقتدار ایران زبان‌زد خاص و عام است

امروز اقتدار ایران زبان‌زد خاص و عام است

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار قصرشیرین گفت: امروز اقتدار، بزرگی و کرامت جمهوری اسلامی ایران زبان‌زد عام و خاص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مراد باباخانی در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی که در قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به‌وجود آوردند و ما را از یوق اسارت استعمارگران نجات دادند.

 

وی افزود: هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده است که وقتی تانک‌های رژیم بعثی عراق در حال پیشروی به سمت خاک ایران بود، نارنجک به کمر خود بسته و به زیر تانک‌های دشمن می‌رود و سدی در جهت عدم پیشروی عراقی‌ها می‌شود.

 

باباجانی تصریح کرد: وقتی حضرت امام خمینی(ره) رشادت این طفل ۱۳ ساله را می‌بینند می‌فرماید رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به شکم خود بسته و شهید می‌شود.وی با بیان اینکه امروز اقتدار، بزرگی و کرامت جمهوری اسلامی ایران زبان‌زد عام و خاص است، عنوان کرد: این موضوع نشأت گرفته از ایثار و ازخودگذشتی دانش‌آموزان است.

 

جوانان در پرتو انقلاب احساس هویت کردند

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز در این مراسم، اظهار داشت: ۱۳ آبان مصادف  با تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به دست دانشجویان پیروی خط امام (ره) و با همکاری دانش‌آموزان عزیز رقم خورد.

 

وی افزود: ماه آبان یادآور شهادت حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که امام خمینی(ره)از وی به‌عنوان رهبر انقلاب یاد کردند و البته این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی به لطف خداوند تجلی‌گاه بلوغ فکری دانش‌آموزان است.

 

سرهنگ الفتی اذعان کرد: در پرتوی همین انقلاب است که همه جوانان و نوجوانان ما احساس هویت کرده و باور دارند که کارهای بزرگی انجام دهند.

 

وی افزود: در سال ۴۲ زمانی که رژیم پلید شاهنشاهی حضرت امام خمینی(ره) را دستگیر کردند و قصد تبعید ایشان را داشتند به امام راحل گفتند شما به چه پشتوانه‌ای می‌خواهید در ایران انقلاب کنید که ایشان فرمودند سربازان من در گهواره‌ها یا در شکم مادرشان هستند. 

 

سرهنگ الفتی خاطرنشان کرد: همان افرادی که حضرت امام خمینی(ره) در گهواره یا در شکم مادران مژده و نوید آنها را داده بودند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم پلید شاهنشاهی شعار دادند؛ آنها دانش‌آموزانی ۱۵، ۱۶ ساله بودند که  با دانشجویان پیروی خط امام (ره) لانه جاسوسی را تخسیر کردند.

 

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) بارها به دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ما اعتماد کردند و آنها نیز پاسخ این اعتماد را به خوبی دادند  توفیقات علمی کشور، تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌ها و هزاران نمونه دیگر از جمله این موارد بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از