حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه:

انتخابات مایه اقتدار و امنیت ایران است

انتخابات مایه اقتدار و امنیت ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه با اشاره به تأثیر بسیار زیاد انتخابات ریاست‌جمهوری در عرصه‌های بین‌المللی برای کشورمان گفت: انتخابات مایه اقتدار و امنیت ایران است.

موسی پورحشمتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و تأکید مقام معظم رهبری برگزاری زودهنگام انتخابات در دستور کار قرار گرفت و ستاد انتخابات وزارت کشور تشکیل و اعضای استان‌ها مشخص شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه گفت: انتخابات پیش‌ رو با توجه به جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان برای اثبات اقتدار کشورمان بسیار حائز اهمیت است زیرا در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های شهید آیت‌الله رئیسی ارتباط و روابط خارجی ایران با سایر کشورها ارتقا یافت.

پورحشمتی تصریح کرد: حضور گسترده و پر شور مردم در عرصه انتخابات برای کشورمان بسیار با اهمیت است زیرا دشمنان همواره سعی دارند اقتدار و حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام را دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری که هشتم تیرماه برگزار می‌شود کاندیداهای توانمندی حضور دارند و در اولین مناظره انتخاباتی نیز این افراد توانستند برنامه‌ها و اهداف خود را برای عموم مردم تشریح و تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری از این حیث نیز دارای اهمیت است که در پی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان بسیاری از کشورهای جهان نمایندگان خود را برای عرض تسلیت به مراسم تشییع اعزام کردند که نشان از جایگاه مهم ایران در منطقه و جهان دارد.

پورحشمتی بیان ‌کرد: رئیس‌جمهور دولت چهاردهم همانند آیت‌الله رئیسی باید کار خود را با قید فوریت آغاز کند زیرا برای شهید رئیسی هیچ چیزی مهم‌تر از رسیدگی به مشکلات مردم نبود و ایشان به‌صورت جهادی و با روحیه خستگی‌ناپذیر در پی حل موانع کشور بودند.

 

وی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با رویکرد انقلابی خود در عرصه‌های بین‌المللی حاضر می‌شد و در سفرهای خود به سازمان ملل با حمایت از شهید سلیمانی و قرآن کریم توانست به خوبی از ارزش‌های اسلامی و مبانی انقلاب دفاع کند و در دیدارهای خود با سران کشورهای جهان نیز بر دفاع از مظلومان و حمایت از جبهه مقاومت تأکید می‌کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص شهید آیت‌الله رئیسی مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات آنها بود و در رویدادهای مختلف همواره در بین مردم حضور داشت و با آنها ابراز همدردی می‌کرد و در تشییع میلیونی شهدای خدمت صحنه‌های بی‌نظیری در شهرهای مختلف خلق شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از