حالت تاریک
ایران ایستادگی مقابل مستکبران را به‌ همگان آموخت
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ایران ایستادگی مقابل مستکبران را به‌ همگان آموخت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ابعاد گسترده انقلاب اسلامی ایران، گفت: ایران ایستادگی مقابل مستکبران را به‌ همگان آموخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز شنبه در همایش روحانیون و منتقدین شیعه و سنی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت در شهرستان جوانرود از تلاش‌ها و خدمات امامان جمعه منطقه اورامانات تقدیر کرد.

وی گفت: امسال با حضور علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم مراسم و جشن‌های هفته وحدت با شیرینی و شکوه خاصی در جاجای استان کرمانشاه برگزار شد.

غفوری به نقش علما و روحانیون در هدایت جامعه اشاره کرد و افزود: علما بر اساس مسئولیت الهی خود عهده‌دار هدایت جامعه هستند و همیشه برای رشد و اصلاح جامعه پیشگام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نحوه ایستادگی در برابر مستکبران را به همگان آموخت، اظهار داشت: ملت مسلمان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس مقابل رژیم بعث که همه ابرقدرت‌های دنیا پشتیبانش بودند، ایستاد و به همه آزادی‌خوهان دنیا ثابت کرد که با ایمان به خدا و اراده می‌توان در برابر مستکبران ایستاد.

ارادت به اهل بیت از اعتقادات‌ اهل سنت است

ماموستا ملا قادر قادری نیز با گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به ارادت و محبت اهل سنت به آل پیامبر (ص)، گفت: ارادت به اهل بیت از اعتقادات‌ اهل سنت است اما وابستگی به امام جعفر صادق (ع) از نظر علمی و خانوادگی بیشتر است.

امام جمعه شهرستان پاوه ضمن تقدیر از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز نیز در سایه برقراری امنیت از سوی نیروهای مسلح ملت ما در آسایش و آرامش به سر می‌برد.

هشت سال دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران است

ماموستا ملا سید محمد محمدی هم بر اهمیت وحدت و یکدلی اشاره کرد و گفت: به اجماع علمای تشیع و تسنن وحدت از واجبات دین مبین اسلام است.

امام جمعه شهرستان جوانرود به افتخارات هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران و تجلی ایستادگی و فدارکاری  عمومی مردم در همه دوران‌های تاریخی است.

اورامانات در وحدت سرآمد کشور است

 سردار محمدنظر عظیمی نیز با گرامیداشت هفته وحدت گفت: منطقه اورامانات در وحدت سرآمد کشور است.

 فرمانده قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه پس از دفاع مقدس فصل بیداری ملت‌ها آغاز شده، افزود: دفاع مقدس سرمش امت اسلامی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از