حالت تاریک
رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه:

تخلف انتخاباتی در‌ کرمانشاه گزارش نشده است

تخلف انتخاباتی در‌ کرمانشاه گزارش نشده است

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تخلف انتخاباتی در کرمانشاه گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلام‌رضا مرتضوی عصر امروز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: هیأت بازرسی ستاد انتخابات وظیفه نظارت و بازرسی بر روند انتخابات را عهده‌دار است.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمانشاه به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس و در این مرحله ۴۷ بازرس ویژه در حال فعالیت هستند.

مرتضوی تصریح کرد: تا ساعت ۱۸ هیچ‌گونه گزارش تخلف قابل ملاحظه‌ای به ستاد انتخابات گزارش نشده و تنها مواردی از جمله تجمع اطراف شعب و رأی با شناسنامه دیگران ارسال شده که رسیدگی لازم انجام گرفته است.

وی ادامه داد: گزارش تخلفات انتخاباتی باید به صورت مصداقی و به همراه مستندات به ستاد انتخابات گزارش شود و تاکنون گزارش مستندی را دریافت نکرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: مردم به شایعات و اخبار غیررسمی فضای مجازی توجه نکنند و تنها اخبار را از منابع رسمی و ستاد انتخابات پیگیری کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از