حالت تاریک
وحدت شیعه و سنی استمرار خواهد داشت
دادستان کرمانشاه:

وحدت شیعه و سنی استمرار خواهد داشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه میلاد پیامبر اکرم (ص) را با صدور پیامی به مردم استان تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا...

تدبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب با نام‌گذاری هفته وحدت در ایامی که شیعه و سنی در آن اختلاف نظر داشتند سنگ‌ بنای اتحاد مسلمانان را بنیان نهاد.

اکنون که در چله دوم انقلاب اسلامی ایران قرار داریم کماکان هفته وحدت منشأ اتحاد و یک‌دلی اهل تسنن و شیعیان است، هرچند که دشمنان این نظام چشم دیدن این اتحاد را ندارند.

همدلی و هم‌بستگی مردم شریف اهل سنت و شیعیان باعث شده که هرساله به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم جشن‌های هفته وحدت با شور و اشتیاق بیشتری برگزار شود و صد البته این موهبت را مرهون تدبیر امام خمینی (ره) هستیم.

امسال هم مانند سال‌های گذشته جشن‌های هفته وحدت با شکوه و عظمت خاصی در استان کرمانشاه و اقصی نقاط کشور برگزار شد که نویدبخش فتح قله‌ای است که به فرموده رهبر انقلاب به آن نزدیک‌ شده‌ایم‌.

خلق حماسه وحدت در ایام منتسب به سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت‌ محمد مصطفی (ص) را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند منان خواستار حفظ و استمرار این وحدت میان برادران اهل سنت و شیعه هستم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از