حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

پایان فرآیند انتخابات مجلس در کرمانشاه

پایان فرآیند انتخابات مجلس در کرمانشاه

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پایان فرآیند انتخابات مجلس در دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه جمعه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات فرآیند رأی‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شد و با توجه به اختیاری که از سوی وزارت کشور به استاندار کرمانشاه تفويض شده زمان انتخابات در اختیار استان قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۷۰ هزار نفر در شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه حضور یافته و نسبت به استعلام احراز هویت آنها اقدام شده است.

شعبانی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۱۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه در حال رأی‌گیری هستند و تا آخرین نفر رأی مردم را اخذ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از ساعت ۲۲ تعداد افرادی که در شعب حضور دارند به داخل محل رأی‌گیری هدایت می‌شوند و پس از آن درب شعب بسته می‌شود و با توجه به اتمام زمان رأی‌گیری پذیرای افراد نخواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: پس از تمام فرآیند رأی‌گیری صندوق‌های اخذ رأی بازگشایی و اطلاعات و صورت‌جلسه مورد نظر بدون دخالت هیچ فردی از دستگاه استخراج می‌شود و نتایج شمارش آرا جمع‌بندی و به هیأت نظارت اعلام می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و انتخاب دو نماینده باقی‌مانده فردا توسط سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به الکترونیکی‌بودن فرآیند انتخابات تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اخلال در دستگاه‌های احراز هویت و رأی‌گیری گزارش نشده و زیرساخت لازم برای انتخابات به صورت کامل فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه عنوان کرد: ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر اساس اعلام وزارت کشور از مجموع امتیاز ۱۰۰ نمره ۹۹.۹۹ را کسب کرد که منجر به انتخاب کرمانشاه برای برگزاری انتخابات الکترونیک شد.

شعبانی تاکید کرد: تمام گزارش‌های تخلفات انتخاباتی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی بررسی شده و افرادی نیز در این راستا دستگیر شده‌اند که به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد و رفتار داوطلبان انتخابات مجلس توسط هیأت نظارت مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به مطرح شدن موضوعات مختلف و گمانه‌زنی‌ها در مورد نتایج از مردم تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند و نسبت به انتشار اخبار نادرست اقدام نکنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از