حالت تاریک
رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

نگاه ویژه آموزش‌وپرورش به بُعد تربیتی

نگاه ویژه آموزش‌وپرورش به بُعد تربیتی

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: ورزش و تربیت‌بدنی یکی از ارکان مهم ابعاد تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان است که اجرای آن نیازمند انجام برنامه‌ریزی مناسبی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، غلام‌رضا بلنداقبال عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین، نگاه ویژه‌ای به ابعاد تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: ورزش و تربیت‌بدنی یکی از ارکان مهم ابعاد تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان است که اجرای آن نیازمند انجام برنامه‌ریزی مناسبی است.

وی تصریح کرد: در این راستا مسابقات ورزشی در مرحله آموزشگاهی در سطح مدارس شهرستان برگزار شد و مرحله مقدماتی رشته فوتسال دانش‌آموزان پسر در زمین چمن مصنوعی در حال برگزاری است که تیم برتر شهرستان به مرحله استانی راه‌یافته و با تیم‌های فوتسال سایر شهرستان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

بلنداقبال در ادامه با اشاره به امکانات شهرستان برای اجرای مسابقات ورزشی، اذعان داشت: آموزش‌ و پرورش سرپل‌ذهاب برای اجرای مسابقات ورزشی دو زمین چمن مصنوعی فوتبال، استخر آموزشی شنای الوند یک و دو، مجتمع ورزشی معلم را در اختیار دارد.

وی همچنین از پوشش رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در دو سالن ورزشی تربیتی یک و دو و پوشش رشته‌های ورزشی والیبال، فوتسال و بدمینتون و همچنین پوشش مسابقات درون مدرسه‌ای در رشته‌های والیبال و فوتسال خبر داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از