پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-27 08:03 - شماره خبر : 10026 0
مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دوره تخصصی فیلم‌سازی در کرمانشاه

مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه از آغاز دوره تخصصی فیلم‌سازی انجمن سینماهای جوان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان‌ماه برای شرکت در آزمون با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوان کرمانشاه، نام‌نویسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ کامران رضایی اظهار داشت: آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوان ایران ۱۸ آبان‌ماه سال جاری در ۵۶ دفتر و به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در دوره فیلم‌سازی ۴۰۰ ساعت آموزش تخصصی سینما در سه گام برگزار می‌شود، افزود: گام اول کارگاه تجربه اول و آشنایی با سینما و عکاسی است و در گام دوم دروس اصلی سینما شامل از ایده تا فیلم‌نامه، کارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین و صدابرداری، کارگاه تدوین، صدا، نشست فیلم و گفتگو تدریس می‌شود. 

رضایی با بیان اینکه گام سوم بر پایه نظام کارگاهی شامل سه کارگاه فیلم‌سازی داستان، مستند و تجربی است، افزود: هنرجویان در پایان دوره با ساخت یک فیلم کوتاه می‌توانند مدرک معتبر قابل ترجمه از انجمن سینمای جوان دریافت کنند. 

مدیر انجمن سینمای جوان کرمانشاه با اشاره به اینکه در آزمون پیش رو فقط ۲۰ نفر از استان کرمانشاه پذیرفته خواهند شد، گفت: کسانی که علاقه‌مند به این حوزه هستند برای ثبت‌نام و دریافت راهنمایی با شماره تلفن‌های ۰۹۳۶۰۹۰۷۳۵۷ و ۰۸۳۳۸۲۴۸۴۷۲ تماس بگیرند. 

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه‌ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند، هنرجویان عضو این انجمن سال گذشته موفق به تهیه ۳۵ عنوان فیلم در قالب حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای، آموزشی و فیلم اولی شدند. 

سالانه حدود ۳۵۰ فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان کشور حمایت و تولید می‌شود. 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V1x9o
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار