حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

عزیمت کاروان خودرویی راهیان قدس به مرز خسروی

عزیمت کاروان خودرویی راهیان قدس به مرز خسروی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فردا جمعه 28 مهرماه کاروان خودرویی راهیان قدس به مقصد مرز بین المللی خسروی حرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: با حمله به بیمارستان غزه فجیع‌ترین جنایات توسط رژیم صهیونیستی ثبت شده که البته مردم مسلمان و غیر مسلمان این جنایت را نخواهند بخشید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم استان همزمان با سراسر کشور آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم سفاک صهیونیستی اعلام کرده‌اند، افزود: فردا جمعه 28 مهرماه کاروان خودرویی راهیان قدس به مقصد مرز بین‌المللی خسروی حرکت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این کاروان خودرویی در راستای همبستگی با حرکت ملت عراق، لبنان، اردن و مصر برای کمک به مردم فلسطین انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مکان حرکت میدان آزادگان شهر کرمانشاه است و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به مقصد خسروی عزیمت انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: سخنران این مراسم در مرز خسروی سردار سعید قاسمی و یکی از اعضای جبهه مقاومت خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه این تجمع صرفا به قصد اعلام آمادگی برای نبرد علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: حضور خانوادگی در این مراسم منعی ندارد.

 

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه  اکنون خون تمام مسلمانان در دنیا به جوش آمده است، اذعان داشت: جنایت‌های این رژیم تنها منحصر به مردم فلسطین نمی‌شود بلکه در حق تمام ملت‌های عالم صورت گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اذعان کرد: رژیم سفاک صهیونیستی مخوف‌ترین جنایات و ترورها را در سطح جهان انجام داده است.

 

وی افزود: هرچه زمان می‌گذرد بر شدت تنش میان جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود که البته ملت فلسطین ملت مقاومی است که حتی آب بر آنها بسته‌ شده در واقع اگر بخواهیم مصداقی را برای یزید در زمان کنونی بیان کنیم بارزترین مصداق آن رژیم غاصب صهیونیستی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از