حالت تاریک
دبیر ستاد امر به معروف استان کرمانشاه:

اربعین فرصتی برای همبستگی با فلسطین است

اربعین فرصتی برای همبستگی با فلسطین است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید اجازه داد موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، گفت: اربعین فرصتی برای همبستگی با فلسطین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود احمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امام حسین (ع) نماد مبارزه با ظلم و ستم است که در این مسیر تمام دارایی و جان خود را فدای ارزش‌های الهی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: امروز غزه نمادی از وقایع عاشورا است، زیرا مردم مظلوم فلسطین طی سال‌های متمادی زیر بار ظلم و ستم دشمن صهیونیستی قرار دارند و شدیدترین جنایات علیه آنها رقم خورده است.

احمدی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی ضربه اطلاعاتی و امنیتی بسیار بزرگی بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود و این رژیم کودک‌کش برای جبران این شکست‌ها طی ماه‌های اخیر دست به کشتار و جنایات علیه مردم بی‌دفاع غزه زده است.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین فرصتی برای ابراز همبستگی و همدردی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است زیرا جنایات رخ داده در فلسطین در تاریخ معاصر بی‌سابقه بوده و شدیدترین تحریم‌های اقتصادی، دارویی و غذایی علیه مردم غزه در حال انجام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین می‌تواند رسانه‌ای تأثیرگذار برای بیان حقایق و جنایات رخ داده در غزه باشد و صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برساند و بیداری جامعه جهانی را به‌همراه داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از نهضت عاشورا به پیروزی رسید و از روزهای ابتدایی شکل‌گیری حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف اعلام کرد.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و انجام چنین جنایات بزرگی نشان‌دهنده استیصال و درماندگی سران این رژیم کودک‌کش و ستم‌گر است که به فضل الهی به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از