حالت تاریک
قلمی که رهاست؛

ارتباط دهی جنایات اسرائیل با انتخابات مجلس ایران!

ارتباط دهی جنایات اسرائیل با انتخابات مجلس ایران!

هنر بسیاری میخواهد که فردی حتی از جنایات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی، چنین بهره برداری سیاسی و انتخاباتی کند. حقیقتا کار سختی است ولی ظاهرا تنها این امور از عهده اصلاح طلبانی از جمله جناب عبدی بر می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از جهان نیوز، عباس عبدی در جدیدترین یادداشت خود در روزنامه اعتماد، به زعم خود از دو بازنده‌ جنگ غزه پرده برداشته است. وی بازنده‌ اول را سران کشورهای غربی که در کنار جنایات اسرائیل ایستاده‎اند خوانده و بازنده‌ دوم را با طعنه و کنایه، جریان انقلابی کشور معرفی کرده است.

در یادداشت عبدی آمده است: «بازندگان اين جنگ در ايران نيز شناخته شده هستند. كساني كه خود را اكثريت مي‌پندارند ولي نمی‌توانند يك تظاهرات بزرگ چند صدهزار يا حتي چند ميليوني برگزار کنند و حتی تظاهرات قبلی را هم  که تحت تاثیر نشست خود قرار دادند... در حالي كه در اغلب كشورهاي جهان به ‌ويژه كشورهاي غربي و اسلامي اعتراضات مردمي به جنايات اسراييل انجام شده كه بعضا صدها هزار نفري بوده، ولي در اينجا گروه‌هاي مدعي كه نان اين مبارزه‌طلبي صوري را مي‌خورند، نتوانسته‌اند حتي يك نشست چند صد نفري را برگزار كنند. اين فقط شكست نيست، يك اضمحلال كامل است. جالب اينكه در چنين شرايطي همچنان دنبال خالص‌سازي هستند و چهارنعل به خودشان هم رحم نمي‌كنند، چه رسد به ديگران».

اما باید به جناب عبدی چند نکته را متذکر شد:

اولاً، زمانی که تظاهرات سراسری ملت ایران در روز جمعه 21 مهرماه در حمایت از طوفان الاقصی درحال برگزاری بود، احتمالا جناب عبدی یا خواب تشریف داشتند یا مشغول یادداشت نویسی برای ستون فردای اعتماد بودند و به خود زحمت ندادند تصاویر و فیلم های اجتماعات مردمی را مشاهده کنند. یا روز چهارشنبه 26 مهر که ملت ایران برای محکومیت جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی، در سراسر کشور به خیابان‌ها آمده بودند، احتمالا آقای عبدی مشغول به کارهای دیگری بودند و از دیدن تصاویر این تجمعات در رسانه‌ها بازماندند. البته اگر حتی چنین هم بوده باشد، از کسی که ادعای روزنامه نگاری دارد، این توقع میرود که حداقل اخبار و تصاویر این تجمعات بزرگ را که در بسیاری از شهرها و روستاها برگزار شد، در رسانه‌ها رصد کرده باشد.

ثانیاً، هنر بسیاری میخواهد که فردی حتی از جنایات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی، چنین بهره برداری سیاسی و انتخاباتی کند. حقیقتا کار سختی است ولی ظاهرا تنها این امور از عهده اصلاح طلبانی از جمله جناب عبدی بر می آید.

ثالثاً، عباس عبدی درحالی جریان مومن انقلابی را بازنده‌ی جنگ غزه معرفی میکند که پیش از این، شیمون پرز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، اصلاح طبان را نمیانده‌ی اسرائیل در مبارزه با جمهوری اسلامی معرفی کرده بود. همچنین نتانیاهو که امروز در حال جنایت در غزه است، چهارده سال پیش، اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه‌های اسرائیل در ایران خوانده بود.

رابعا، در زمانه ای که مسلمانان، مسیحیان و حتی یهودیان در محکومیت رژیم صهیونیستی و حقانیت صاحبان اصلی سرزمین های اشغالی سخن می گویند، چهره مطرح اصلاح طلبان دم از دودولتی می زند و به سمت آرزوی بر زمین مانده جریان استکبار چراغ راهنما می زند. این نشان میدهد که بیش از این نباید از عبدی و امثالهم متوقع بود چرا که در جنگ واضح حق و باطل انتخاب خود را کرده اند. 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از