حالت تاریک
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی:

استانداردهای حقوق‌بشر برای زنان مسلمان تفاوت دارد

استانداردهای حقوق‌بشر برای زنان مسلمان تفاوت دارد

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هتک حرمت بانوان مسلمان در بیمارستان شفا غزه گفت: استانداردهای حقوق‌بشر برای زنان مسلمان تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طی مدت اخیر و بعد از وقوع عملیات طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی با تمام توان به میدان آمد تا طی مدت کوتاهی گروه‌های مقاومت فلسطینی را از بین ببرد اما با گذشت ماه‌ها علاوه بر آنکه نتوانسته موفقیتی کسب کند دست به کشتار زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه زده است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با محاصره اقتصادی و غذایی نوار غزه سعی کرد تا مقاومت مردم این منطقه را درهم بشکند اما مردم مقاوم فلسطین با تکیه بر قدرت ایمان ایستادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی با وجود آنکه تبلیغات بسیاری برای سامانه گنبد آهنین صورت گرفته بود اما مبارزان فلسطینی توانستند از آن عبور کرده و هیمنه پوشالی آن را از بین ببرند.

وی ادامه داد: قطعا موشک باران مناطق غزه و به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردم این سرزمین خللی در روحیه مبارزه و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد بلکه زمینه نابودی اسراییل فراهم خواهد شد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعرض تعدادی از سربازان اسراییلی به زنان مسلمان در بیمارستان الشفا افزود: این عمل اقدامی خلاف انسانیت و اصول اخلاقی است و قطعا این اقدام سخیف دشمن صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و این عمل اوج استیصال این رژیم جعلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا بیان ‌کرد: اسراییل باید بداند به انتهای مسیر خود رسیده و قطعا نابود خواهد شد و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب این اتفاق در کمتر از ۲۵ سال پیش‌بینی شده رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: جوانان غیور و مبارز فلسطینی قطعا پاسخ دندان‌شکنی به جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی خواهند داد همانگونه که با پشتیبانی آمریکا و سایر متحدان خود نتوانسته‌اند اقدامات خود را عملی کنند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل سربازان اسراییلی در هتک حرمت بانوان فلسطینی محکوم است و کشورهای عربی باید در مقابل چنین اقداماتی بایستند و با اسراییل مقابله کنند همانگونه که جبهه مقاومت در حال مبارزه با این رژیم سفاک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا بیان کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده به مردم جهان کشورهای مختلف روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و از فروش مواد مورد نیاز به اسراییل خودداری کنند و همچنین کالاهای اسراییلی نیز باید به صورت گسترده تحریم شود.

وی ادامه داد: رفتار غرب در مقابل حقوق بشر و حقوق زنان در جهان دوگانه نیست بلکه چندگانه است و هر وقت نیاز دارند از حقوق زن صحبت می‌کنند و هر زمان نیازی به آن ندارند سکوت می‌کنند، در واقع با آزادی، آزادی را خفه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا تاکید کرد: امروز کشورهای عربی در مقابل آزمونی بزرگ قرار گرفته‌اند زیرا یک زن مسلمان و عرب مورد هتک حرمت واقع شده و قطعا باید در مقابل چنین اقداماتی بایستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از