حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار کنگاور گفت: استقلال سیاسی، آزادی، تغییر ساختار مهندسی کشور، افزایش قدرت دفاعی و رفع وابستگی و فروپاشی نظام ارباب و رعیتی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران؛ زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

وی افزود: پایه و بنیاد انقلاب اسلامی ایران به رهبری بزرگ‌مردی کلید خورد که ایمان به هدفش داشت و اگر تمام دنیا جمع می‌شدند نمی‌توانستند وی را از هدفش بازدارند.

یوسفی خاطرنشان کرد: استقلال سیاسی و رفع وابستگی مهم‌ترین گوهر وجودی انقلاب و نیز مهمترین ارمغان نظام برای کشور ما بوده که موجب رهایی کشور از وابستگی سیاسی و اقتصادی شده است.

وی ادامه داد: تغییر ساختار مهندسی سیاسی کشور از دیگر دستاوردها است که با برقراری جمهوری اسلامی ایران کمتر از دو ماه قانون اساسی جمهوری اسلامی تدوین و به رای گذاشته شد و ساختار سیاسی کشور را در تمام زمینه‌ها دچار تغییر و تحول و وظایف قوا را با معماری جدید تعیین کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا ایرانی وابسته به شرق و غرب، از وابستگی به دو ابرقدرت رهایی یابد و خود به اقرار جهانیان به عنوان قدرت برتر در جهان محسوب شود.

یوسفی با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب، شاه قانون یا فراتر از قانون بود و عدالت همواره قربانی قدرت‌طلبی افراد با نفوذ می‌شد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی قانون‌مندی را در جامعه حاکمیت بخشید.



نور انقلاب سبب بیداری بسیاری از ملت‌های جهان شد

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج حوزه ادارات کنگاور افزود: انقلاب اسلامی نه تنها ملت ایران را بیدار کرد، بلکه سبب شد تا در اثر تشعشع انقلاب، دیگر ملت‌ها و دولت‌ها بیدار شوند و حتی نور پرفروغ انقلاب زمینه بیداری بسیاری از دولت‌های جهان را نیز فراهم کند.



حق تعیین سرنوشت از دیگر دستاوردهای انقلاب است

یوسفی انتخابات و حق تعیین سرنوشت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، امور جامعه به مردم سپرده شده و مردم در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: دموکراسی به معنای واقعی در جامعه حاکم شده است و مردم در انتخاب خود آزاد هستند و این آزادی اگر آگاهانه صورت گیرد در تعیین افراد و جامعه نقش به‌سزایی دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: دستاوردهای علمی و قدم گذاشتن در مسیر دستاوردهای هسته‌ای صلح‌آمیز و  دستاوردهای دفاعی بی‌نظیر و نیز پیشرفت در حوزه علمی و پزشکی از دیگر ثمرات انقلاب است که باید این روزها در جامعه بیشتر تبیین شود.



مدیران کشور خادمان جامعه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور ادامه داد: پایان بخشیدن به نظام ارباب رعیتی دستاورد بزرگی در انقلاب بوده است که مدیریت را بر محور خدمتگزاری استوار کرده و مدیران جامعه را خادم معرفی می‌کند و باید چنین منشی در همه  مسئولان حاکم شود.

وی تاکید کرد: در این نظام کسی ارباب مردم نیست و این دستاوردها به وسیله مردم حفظ می‌شود و مطمئناً امسال ظلم وستم‌ها، نسل‌کشی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه منطقه تاثیر بسزایی در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای حمایت از  از مظلوم و خلق حماسه‌ای دیگر در آستانه انتخابات خواهد بود و مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرده و ارادت بیش از پیش خود را به نظام و ولایت ابراز و انزجار خود را از مستکبرین و ظالمان در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی فریاد خواهند زد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از