حالت تاریک
مدیر عامل هلال احمر کرمانشاه:

اسکان پنجاه هزار زائر در مراکز امدادی

اسکان پنجاه هزار زائر در مراکز امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از اسکان بیش از پنجاه هزار زائر اربعین در مراکز امدادی اداری هلال احمر خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر کرمانشاه در اربعین امسال از تمام توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی به زوار سیدالشهدا استفاده کرد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: خدمات بشر دوستانه این نهاد مردمی در حوزه برون مرزی در داخل خاک عراق با استقرار تیم‌های عملیاتی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه شد و طبق برآورد صورت گرفته بیش از یکصد و ۶۴ هزار نفر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.

 

وی گفت: طی ایام اربعین تعداد عملیات‌ها ۱۰۱ مورد بوده که تعداد بیش از دویست مصدوم توسط تیمهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

محمدی با بیان اینکه طی این امدادرسانی به ۷۸ مورد حوادث جاده‌ای صورت گرفته، ادامه داد: بیش از سه هزار نفر نیروی امدادی و اعضای جوانان و کارکنان جمعیت در قالب ۵۱۷ تیم در این رویداد مذهبی ایفای نقش کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه تا بازگشت آخرین زائر جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی را انجام خواهد داد، تصریح کرد: طی این مدت بیش از پنجاه هزار زائر در مراکز اداری امدادی اسکان داده شده‌اند.

 

محمدی خاطرنشان کرد: طی این مدت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ۳۰ پایگاه شامل تیم های عملیاتی، تیم های پشتیبانی، تیم های توانای بانوان مستقر در پایگاه های هلال احمر در مسیر زوار بصورت شبانه‌روزی درگیر برنامه های اربعین بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از