حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
اعتلای نظام در گرو‌ پیروی از شهداست
مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر:

اعتلای نظام در گرو‌ پیروی از شهداست

مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی انسان هستند که با تأسی از آن‌ها می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم.

سلمه امجدیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پاسداشت و زنده نگه‌داشتن دوران طلایی دفاع مقدس و شهدای فناء فی الله بیعت با رستگاران به معبود پیوسته‌ای است که به غیر از رضایت باری‌تعالی و دفاع از آرمان‌های  اسلام محمدی انگیزه دیگری نداشتند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر در ادامه افزود: شهدا فرهنگ ایثار و مقاومت را برای ما به ارمغان آوردند تا روشنی‌بخش راهمان باشند. 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم‌ستیزی در منطقه و در جهان است، بیان داشت: این استقامت و ایستادگی را مرهون خون پاک شهدا هستیم که غرق در معارف ناب محمدی بودند. 

امجدیان گفت: شهدا مکتب سرخ شهادت را از آموزه‌های عاشورایی الهام گرفتند و به این سبب گام‌هایشان استوار ماند و داعیه‌دار راه حق و حقیقت شدند تا در صحیفه تاریخ بمانند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان نیز در پرتو فرهنگ ایثار و شهادت، هرگز نباید تحت سیطره ظلم ظالمان قرار گیرند. 

امجدیان با بیان اینکه شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، بیان داشت: شهدا با این تفکر به ما بشارت می‌دهند که با فنا شدن در این مسیر پرافتخار، طی طریق کنیم که خدای متعال اجر مؤمنان را ضایع نمی‌کند و عنایت و فضل الهی در انتظار رهروان راهشان است. 

وی تأکید کرد: امیدوارم ما نیز با تأسی از این الگوهای بی‌بدیل، ادامه‌دهنده راه سعادت‌بخش آن‌ها باشیم؛ چرا که شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی انسان هستند که با تأسی از آن‌ها می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم. 

مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر عنوان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همه است،   دشمن با تحریف واقعیت‌ها در اهداف پلید خود شکست خواهد خورد. 

امجدیان تأکید کرد: دفاع ما یک دفاع مقدس بود و شهدا با الگوگیری از مکتب عاشورا رسالت و وظیفه انسانی خود را به انجام رساندند. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از