حالت تاریک

افزایش سواد رسانه‌ای هدف برگزاری رویداد تولید محتوا

افزایش سواد رسانه‌ای هدف برگزاری رویداد تولید محتوا

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: هدف از  ایجاد رقابت و کشف استعدادهای درخشان در زمینه تولید محتوای دیجیتال داشتن سواد رسانه خواهد بود.

الفتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: هدف از  ایجاد رقابت و کشف استعدادهای درخشان در زمینه تولید محتوای دیجیتال داشتن سواد رسانه خواهد بود.

وی افزود: امروز داشتن سواد رسانه و توجه به فضای مجازی یکی از الزمات زندگی انسان‌ها شده و همه افراد باید در زندگی روزمره خود با فضای مجازی ناگزیر ارتباط مطلوبی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: امروزه در فضای‌ مجازی باید به ترویج فرهنگ شهید، شهادت و بیان ایثارگری و رشهادت‌های شهدای عزیز، ایثارگران، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز پرداخته شود.

الفتی تصریح کرد: قصرشیرین در غرب کشور  واقع شده که نقطه آغاز و پایان  هشت سال دفاع مقدس و قدم‌گاه شهدا‌ است که نقطه، نقطه خاک عزیز این شهر  آغشته به خون عزیزان است و جان و حق خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند اما اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک میهن عزیزمان را تصاحب کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین اذعان کرد: شهرستان قصرشیرین ۸۳۵ شهید، ۳۲جانباز و ۱۰ آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

الفتی عنوان کرد: رویداد تولید محتوا دیجیتال و کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در زمان مشخص شده با محوریت فضای مجازی و از طریق کانال‌های رسمی سطح شهرستان برگزار می‌شود و در این راستا جلسات متعددی با روسای محترم دانشگاه‌ها  و حوزه‌های مربوطه تشکیل شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از