حالت تاریک

امام و حسین زمان خود را تنها نگذارید

امام و حسین زمان خود را تنها نگذارید

مرصادنیوز: در فرازی از وصیت‌نامه شهید پیری آمده است: وصیتم به همه جوانان ایرانی این است که امام و حسین زمان خود را تنها نگذارند و گوش به فرمان امام (ره)باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شهید میرزا جعفر پیری در یکم شهریور سال  ۱۳۴۶ درخانواده‌ای کشاورز و مذهبی در روستای خاتون‌بان از توابع شهرستان نورآباد دلفان متولد شد.این شهید بزرگوار پس از چند سال سپری شدن از عمر مبارکشان به همراه خانواده به شهرستان هرسین عزیمت کردند و در آنجا ساکن شدند.

شهید پیری، مقطع ابتدایی و راهنمایی را به‌عنوان دانش‌آموز ممتاز به پایان رساند و از آنجا که جزو انجمن اسلامی مدرسه و پایگاه مسجد امام رضا(ع) بودند به فرمان امام خمینی (ره) به‌منظور مقابله با دشمن بعثی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.شهید پیری در نبرد با دشمنان و در جبهه‌ها سه بار مجروح شدند و در عملیات‌های مختلفی شرکت کردند و مسئولیت‌هایی هم در این راستا بر عهده داشتند که از آن جمله می‌توان به شرکت درعملیات نصر7 و مسئولیت‌هایی همچون فرماندهی گردان خیبر از تیپ 23 نصرت – ش- م – ر اشاره کرد.

این شهید والامقام در تاریخ نهم مهر ۱۳۶۶ در منطقه ماهوت عراق بر اثر شلیک مستقیم توپ دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در فرازی از وصیت‌نامه شهیدمیرزا جعفر پیری چنین آمده: سپاس خداوندی را که بزرگتر از آن است که بتوان وصفش کرد و درود خدا بر حضرت محمد(ص) و آل او و سلام بر امام امت خمینی کبیر و اسوه زمان.

امامی که فریاد جهان‌خواران را در سینه‌هایشان خفه کرد و درود بر امت همیشه در صحنه حاضر.

مسئولیتی که بر دوش همه قرار دارد مسئله جنگ است؛ جنگی که به وسیله ابرقدرت‌ها بر ما تحمیل شد و می‌خواهند ما را به زور زیر سلطه خود ببرند.

اکنون من به جبهه می‌روم و جان خود را فدای اسلام و آرمانم می‌کنم تا شاید با این قطره خون یک قدم مثبت در راه هدف و ایده‌ام بر دارم.

وصیتم به همه جوانان ایرانی این است که امام و حسین زمان خود را تنها نگذارند و گوش به فرمان امام (ره)باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از