حالت تاریک
رییس مرکز فضای‌مجازی سپاه حضرت‌نبی‌اکرم(ص) خبر داد:

رشد ۳۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا

رشد ۳۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا

رییس مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه از رشد ۳۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سعید کریمی در آئین اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال که امروز دوشنبه در مجمتع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده تولید محتوای دیجیتال در سال ۱۴۰۰ از هفت تیم امسال به ۲۱ تیم با استعداد ۹۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: حضور نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این رویداد ۴۸ ساعته بسیار چشمگیر بود.

 

وی گفت: در این رویداد تمرکز تولید محتوا بر زندگینامه شهدای شاخص، جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس و در نهایت گفتمان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود.

 

کریمی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش‌های نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بازی‌‌های ویژه تلفن همراه و پویانمایی حضور داشتند و نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

 

وی ادامه داد: دشمن امروز با استفاده از طریق رسانه و فضای مجازی قصد دارد تا ما را ضعیف و قدرت و توان خود را قوی نشان دهد لذا باید در این عرصه با هما توان به میدان آمده که دشمن اجازه تهدید نداشته باشد.

 

کریمی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان مخاطبان خاص در فضای مجازی هستند، بیان کرد: این امر میزان اهمیت فضای مجازی را برای ما مشخص می‌کند لذا باید با تولید محتوای شایسته در این فضا تأثیرگذاری مثبت را بر جوانان داشته باشیم.

 

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدیدآمیز به فضای فرصت‌محور تبدیل کنند.

رشد ۳۰۰ درصدی شرکت‌کنندگان در رویداد تولید محتوا

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از