حالت تاریک
امام‌جمعه سرپل‌ذهاب:

انتخابات مایه عزت، اقتدار و امنیت است

انتخابات مایه عزت، اقتدار و امنیت است

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب گفت: انتخابات مظهرمردم‌سالاری‌دینی و مایه‌ عزت، اقتدار و امنیت انقلاب‌اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری‌دینی و مایه عزت و اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی و ایران مقتدر است.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران نفر از بهترین انسان‌ها و سختی‌های بسیار زیاد به دست آمده؛ استقلال سیاسی کشور وعدم وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز شرکت در انتخابات می‌تواند ما را یک قدم بیشتر به اهداف انقلاب اسلامی نزدیک کند که مهم‌ترین آن‌ها حفظ عزت برای کل مردم است.

ساداتی بیان داشت: با توجه به اینکه از ابتدای حرکت انقلاب و در طی همه مراحل و مبارزات همواره مهم‌ترین عامل پیروزی بخش برای نظام اسلامی پشتیبانی مردم بوده و هرگاه مردم آمده‌اند و در صحنه حضور پیدا کرده‌اند کشور ما علی‌رغم دشمنی دشمنان و مسلح بودن به انواع تجهیزات از فرق سر تا نوک پا اما نتوانسته‌اند بر اراده ملت ما غالب شوند.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب گفت: از سال ۱۳۴۲ تا ۱۴۰۲ همواره هر جا مردم حضور پیدا کرده‌اند پیروزی با ما بوده؛ بر همین اساس امروز هم باید مردم این را بدانند حضور آن‌ها برای رشد، تعالی، پیشرفت و پیروزی سیاسی کشور بسیار حیاتی خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر ما قدر نعمت استقلال و حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی را دانستیم حتما خداوند تبارک و تعالی توفیقات ما را بیشتر خواهد کرد اما اگر ما خدای نکرده قدر نشناختیم یعنی حضور پیدا نکردیم.

ساداتی خاطرنشان کرد: قدرشناسی استقلال سیاسی و موضوع انتخابات که ما حضور پیدا کنیم و به فرد اصلح رأی بدهیم اگر قدر این عزت، امنیت، استقلال و پیشرفت را دانستیم حتما بیشتر خواهد شد و در غیر این صورت نعمت از ما گرفته می‌شود.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب افزود: بسیاری از کشورهای دنیا که اربابان قدرت و ثروت دارند مدیریت افکار و سیاست کشورها را انجام می‌دهند و یا نظام‌هایی داریم که در منطقه غرب آسیا، اسیر دست یک عده خاص از جریان‌ها هستند، وابستگان به شرق و غرب به آنان حکومت می‌کنند بدون اینکه نظر مردم در مورد کشور مورد بررسی قرار بگیرد.

ساداتی ادامه داد: بر همین اساس باید بدانیم که حضور مردم یک حضور آگاهانه و همراه با شور و اشتیاق و به پاس شکر نعمت استقلال و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی گفت: در طول ۴۵ سال، انقلاب اسلامی به ما نشان داد هرجا نیاز به حضور مردم بوده به میدان آمدند و پیش‌بینی دشمنان ما برعدم شرکت و حمایت را برهم زدند، چون مردم می‌دانند کسانی که دشمن ما هستند مثل آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین و داعش خواهان این هستند در انتخابات شرکت نکنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از