حالت تاریک
معاون فرهنگی اوقاف استان کرمانشاه:

۲۲ بقعه متبرکه کرمانشاه میزبان مسافران نوروزی می‌شوند

۲۲ بقعه متبرکه کرمانشاه میزبان مسافران نوروزی می‌شوند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۲۲ بقعه متبرکه استان امسال میزبان مسافران نوروزی خواهند بود و مراسم تحویل سال نیز در این اماکن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه همانند سال گذشته برای ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد. 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌هایی که طی تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود برپایی خیمه‌های معرفت است که در آن به دلیل همزمانی تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان مشاوره دینی، پاسخگویی به سوالات، مشاوره و غرفه کودک و نوجوان و عرضه محصولات صنایع دستی را خواهیم داشت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی تصریح کرد: طی سال گذشته اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی را در بقاع متبرکه داشتیم که طی آن ۲۵۰ هزار نفر در این بقاع متبرکه اسکان یافتند و امسال نیز این کار اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: ۲۲ بقعه متبرکه استان کرمانشاه امسال میزبان مسافران نوروزی خواهند بود و مراسم تحویل سال نیز در این اماکن برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: از مسئولان خدمات سفر استان درخواست داریم همانگونه که معرفی آثار تاریخی برای مسافران در دستور کار قرار دارد بقاع متبرکه نیز به مسافران معرفی شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی افزود: استان کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد و می‌توان زمینه گردشگری مذهبی را نیز در این استان توسعه داد زیرا توسعه گردشگری رونق اقتصادی را به همراه دارد. 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از