حالت تاریک
درپی حادثه تروریستی کرمان؛

اداره راهداری شهرستان دالاهو بیانیه صادر کرد

اداره راهداری شهرستان دالاهو بیانیه صادر کرد

درپی حادثه تروریستی کرمان اداره راهداری شهرستان دالاهو بیانیه صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، در پی حمله تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان،   اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‎ مرگ نمی‌ترسیم"حضرت امام خمینی (ره)

در پی حمله ددمنشانه تروریسم جهانی به شرکت کنندگان در مراسم چهارمین سالگرد سردار رشید اسلام و جبهه‌ی مقاومت حاج قاسم سلیمانی جمعی از هموطنان عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این اقدام نشانه زبونی، کوچکی و استیصال دشمنان است که حتی از زوار یک سرباز اسلام هم ترس دارند و به فرموده امام راحل وبت‌شکن تاریخ «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»

کارکنان اداره  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو؛ ضمن محکومیت این جنایت صهیونیستی به تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می‌دارد تا آخرین قطره‌ی خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) عهد و پیمان می‌بندیم که دست همه‌ی دشمنان را از دین، آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می‌کنیم.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دالاهو

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از