حالت تاریک
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه مطرح کرد:

بارش‌های پراکنده در استان کرمانشاه تا صبح فردا

بارش‌های پراکنده در استان کرمانشاه تا صبح فردا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر امروز شنبه تا صبح فردا بارش‌های به شکل رگبارهای پراکنده و عمدتاً طی امشب تا صبح فردا خواهیم داشت.

شهناز حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از بعدازظهر امروز شنبه تا فردا، گذر موجی کوتاه از جو منطقه، ضمن کاش نسبی دمای هوا، در بعضی ساعات وزش باد و بارش‌هایی در سطح استان به همراه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شایان‌ذکر است بارش حاصل از این سامانه غالباً به شکل رگبارهای پراکنده و عمدتاً طی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

حق‌پرست بیان داشت: در روز دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه با تضعیف نسبی شرایط ناپایدار، رشد ابر و مه صبحگاهی، در برخی مناطق سرد و معتدل مهم‌ترین پدیده‌های مورد انتظار هستند.

وی افزود: به دنبال این شرایط عصر سه‌شنبه تا اواسط پنج شنبه، موج دیگری که از هسته سردی برخوردار است، جو استان را تحت تأثیر گرفته به‌تناوب سبب بارش باران و برف در سطح استان خواهد شد.

حق‌پرست در ادامه گفت: همچنین دمای هوا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به شکل نسبتاً محسوسی کاهش می‌یابد، این کاهش دما با نوسان‌هایی مختصر تا پایان هفته تداوم خواهد داشت، با عبور موج مذکور در روز جمعه شرایط پایداری در سطح استان حاکم می‌شود.


این کارشناس هواشناسی تأکید کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان سومار با بیشینه دمای 22 درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان و اسلام‌آبادغرب با کمینه -1 درجه سلسیوس سردترین نقطه استان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از