حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

بازدید ۴۰ هزار نفر از نمایشگاه آسمان اقتدار

بازدید ۴۰ هزار نفر از نمایشگاه آسمان اقتدار

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: طی مدت برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار در استان کرمانشاه بیش از ۴۰ هزار نفر از آن بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار مسعود قنبری در مراسم اختتامیه نمایشگاه آسمان اقتدار که امروز پنجشنبه در محل پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طی این مدت که نمایشگاه برپا بود بیش از ۴۰ هزار نفر از آن بازدید کردند که غالبا جوانان و نوجوانان بودند و با این توانمندی‌ها آشنا شدند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: این توانمندی مهندسان جوان ایرانی که امروز شاهد آن هستیم مایه خوشحالی دوستان و یاس دشمنان است.

 

وی گفت: امروز در این نمایشگاه در کنار موشک‌هایی نشسته‌ایم که دشمنان از آن بر خود می‌لرزند و عین‌الاسد تنها یکی آن نمونه‌هایی بود که برای اولین بار مقر نظامی آمریکاییان را در هم کوبید که این نشان‌دهنده اقتدار اسلامی است.

 

سردار قنبری تصریح کرد: توانمندی‌های کنونی ایران اسلامی با دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست طوری‌که آن زمان ما سیم خاردار نداشتیم اما اکنون نظام اسلامی در همه ابعاد مختلف نظامی به مرحله خودکفایی رسیده‌ و این مایه عزت و سربلندی مردم شریف ایران است.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح خود را جان‌‌فدای مردم می‌دانند، گفت: امروز هوا فضای سپاه و سایر نیروهای مسلح و خدوم آماده پاسخگویی به یاوه‌گوی‌های دشمن هستند.

 

سردار قنبری افزود: دشمن قبل از اینکه به عراق حمله کند هدفش ایران بود اما با تلاش و اقتدار جوانان ایرانی عقب‌نشینی کرد.

 

وی گفت: این نمایشگاه بازتاب خوبی از توانمندی‌های جوانان ایرانی بود که بخشی از دستاوردهای نظام را نشان داد.

 

سردار قنبری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جنگ از کرمانشاه شروع شد و در این استان به پایان رسید، خاطرنشان کرد: این مردم لایق بهترین‌ها هستند و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها بکوشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از