حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

بازسازی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب نیازمند تامین اعتبار است

بازسازی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب نیازمند تامین اعتبار است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برای بازسازی موارد باقی‌مانده زلزله سرپل‌ذهاب بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که استاندار کرمانشاه در حال پیگیری برای جذب اعتبار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدراله بابلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بخشداری دشت‌ ذهاب که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که باعث افتخار مسئولان است و امروز نگاه و دغدغه رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور خدمت به مردم است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: کسی منکر وجود کاستی و کمبودها در کشور نیست و قطعا کمبودهایی در بخش‌های مختلف وجود دارد اما نمی‌توان منکر اقدامات انجام گرفته شد و باید این خدمات را به اطلاع مردم رساند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان سرپل‌ذهاب که از زمان زلزله باقی‌مانده است، افزود: متأسفانه با توجه به اعلام پایان بازسازی در استان کرمانشاه در دولت قبل ردیف بازسازی ماده ۱۲ زلزله بسته شده ولی برای انجام موارد باقی‌مانده بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که استاندار کرمانشاه در حال پیگیری برای جذب اعتبار هستند اما نیاز است که دستگاه‌های شهرستان در کنار اعتبارات استانی از اعتبارات ملی هم کمک بگیرند.

بابلی بیان داشت: مساجد روستایی، آسفالت کوچه و خیابان‌های سطح شهر، بازسازی ساختمان‌های اداری شهرستان از جمله مشکلاتی است که نیازمند تأمین اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده است یک نمونه از این اقدامات گازرسانی به بخش مرکزی و بخش دشت‌ ذهاب است که اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، آبرسانی به هشت روستای فاقد آب هم که دستور استاندار بود با اقدام جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران آغاز شد و چهارشنبه افتتاح می‌شود.

در پایان برزو صیادی به‌عنوان سرپرست بخشداری دشت‌ ذهاب معرفی و از خدمات سیروس صادقی بخشدار سابق این بخش تقدیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از