حالت تاریک
در حمایت از عملیات طوفان الاقصی صادر شد؛

بیانیه مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

بیانیه مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی بیانیه مشترکی را صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در متن بیانیه مشترک تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه در حمایت از ملت فلسطین چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ" (شورا/٣٩)

"آنها که هر گاه ستمی به آنها رسد (تسلیم ظلم نمی‏شوند) و (از مؤمنان) یاری می‏طلبند."

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی:"سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادعای خود، به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت!" (۱۴۰۰/۰۲/۱۷)

این رژیم کودک‌کش و جانی، با پشتیبانی قدرت‌های غربی و به‌خصوص آمریکا، تاکنون جنایات فراوانی را در مورد مردم فلسطین و مسلمانان منطقه مرتکب شده و با راه‌اندازی موج ترورهای گوناگون در کشورهای اسلامی و مستقل، به‌خصوص در ایران اسلامی، از طرف امام خمینی(ره)، به حق لقب دولت غاصب و به ذات تروریستی را گرفت.

مردم صبور و مقاوم فلسطین، بدون توجه به دولت‌ها و افراد سازش‌کار و خودفروخته، همواره برای رهایی از چنگال خونین صهیونیست‌ها و نجات قدس شریف و بازپس گرفتن کشور اشغال شده خود، با جان و دل مبارزه کرده‌اند و امروز شاهد به ثمر رسیدن این مجاهدات بی امان، طاقت فرسا و نصرت و وعده الهی هستیم.

حال که مردم مسلمان و انقلابی فلسطین قیام دیگری را تحت عنوان طوفان الاقصی شروع کرده‌اند، بر ما مسلمانان واجب است تا به کمک آنها بشتابیم.

ما دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه، ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، آمادگی خود را برای هر نوع کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از