حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

مروج سبک زندگی حسینی در جامعه باشیم

مروج سبک زندگی حسینی در جامعه باشیم

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: باید سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را جزو منظومه فکری خود قرار دهیم و مروج آن باشیم.

 

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورا از ایام خاص است که در آن شجاعت و محبت به خاندان عصمت و طهارت و ایثار و فداکاری موج می‌زند.

وی با اشاره به حدیث رسول خدا(ص) مبنی بر اینکه حسین از من و من از حسین، افزود: ما باید به فیوضات این ماه و معنویات آن توجه داشته باشیم و شعار توکل بر خدا، توسط به ائمه و تمسک به قرآن را در زندگی عملیاتی کنیم.

بابلی با بیان اینکه اکنون در هیات مذهبی شاهد حضور عاشقانه اقشار مختلف هستیم‌، گفت: این شور و شعور جمعیت برای ما بسیار ارزشمند است، ان‌شالله مردم به ویژه نسل جوان در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز در مراسمات عزاداری شرکت کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: باید سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را جزو منظومه فکری خود قرار دهیم چه اینکه زمان دفاع مقدس همه ایثارگران و رزمندگان به اهل بیت توسل می‌جستند و پیروزی از آن ملت ایران و رزمندگان می‌شد.

بابلی با تاکید بر اینکه امروزه هم باید شور و شعور حسینی سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد، اذعان کرد: اگر دنبال شفاعت امام حسین(ع) هستیم خالصانه در هیأت مذهبی حضور یابیم.

وی افزود: در حوزه محورهای مواصلاتی شهرستان سرپل‌ذهاب ۸۵ کیلومتر راه نیازمند روکش و احداث ۵۰ کیلومتر راه و پنج کیلومتر راه مرزی نیز در دستور کار است پیش‌بینی تأمین اعتبار برای ادامه توسعه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز انجام شده است.

تخصیص بیشترین اعتبار به راه‌های نیازمند احداث  و روکش در سرپل‌ذهاب 

بابلی با بیان اینکه گلایه‌مندی‌های مردم به جا است، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد بیشترین اعتبار را به راه‌هایی که نیازمند احداث  و روکش هستند، اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: در بحث مسیرهای مواصلاتی کشور جمهوری اسلامی ایران قابل قیاس با سایر کشورها از جمله همسایگان نیست در واقع ما در کشور جاده‌های خوبی داریم، مسئولان هم توجه ویژه‌ای دارند و به فرموده رهبر انقلاب کار انجام شده اما کافی نیست.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: باید بیشتر تلاش کنیم و این اطمینان را به مردم بدهیم که پیگیر مطالبات مردم هستیم گاهی اوقات محدودیت‌هایی وجود دارد که مردم به آن واقف هستند البته در این میان مردم ما بصیر، همراه و آگاه هستند.

شعار شهید رئیسی نیز همان شعار شهید رجایی بود

بابلی مشارکت ۵۰ و چند درصدی مردم سرپل‌ذهاب در انتخابات را گوشه‌ای از بصیرت و آگاهی مردم خواند و گفت: باید همواره در خدمت مردم باشیم چه اینکه 

شعار شهید رئیسی نیز همان شعار شهید رجایی تحت عنوان با مردم، برای مردم در خدمت مردم بود پس باید دست به دست هم دهیم و خواسته‌های مردم را یکی پس از دیگری انجام دهیم.

وی درباره محور راه کربلا، افزود: اکنون نواقصی در جاده کمربندی سرپل‌ذهاب به سمت قصرشیرین ایجاد شده هرچند از ابتدای سال پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفت اما اعتقاد داریم جاده همواره باید ایمن و استاندارد باشد با این حال چند روزی است کار آغاز شده همچنین از یکی دو هفته گذشته شانه‌سازی جاده‌ها و کنار جاده‌ها تا خروجی حوزه استحفاظی انجام شده و کار به درستی و با سرعت پیش می‌رود.

بابلی با بیان اینکه با تمام توان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین آماده هستیم، گفت: چند نقطه حادثه‌آفرین در شهرستان سرپل‌ذهاب داشتیم که این نقاط شناسایی شده‌اند و رفع نقص آن در دستور کار است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از