پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-12-22 11:11 - شماره خبر : 5819 0
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد:

تامین زیرساخت لازم برای شعب اخذ رای کرمانشاه

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات استان کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های ارتباطاتی شعب اخذ رأی وضعیت خوبی را داشتیم و توانستیم انتخابات را بدون مشکلی برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد ایمانی صبح امروز سه‌شنبه در بیست و دومین نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال برگزاری انتخابات را در پیش داشتیم از مرداد ماه فرآیند انتخابات زیر نظر ستاد انتخابات استان آغاز گردید. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعاتی که مورد توجه وزارت کشور و ستاد انتخابات استان بود بحث امنیت ارتباطات و تأمین زیرساخت‌های لازم بود که در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام گرفت. 

ایمانی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات استان کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های ارتباطاتی شعب اخذ رأی وضعیت خوبی را داشتیم و توانستیم انتخابات را بدون مشکلی برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های مستقر در شعب اخذ رأی در استان کرمانشاه نیز از طریق شبکه ارتباطی مستقل توسط اپراتورهای موجود پشتیبانی شدند که این دستگاه‌ها به شبکه اینترنت همگانی اتصال نداشتند. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: ۹۹ درصد شعب اخذ رأی توسط شبکه ارتباطی مستقل بدون هیچگونه مشکلی اقدامات لازم را انجام دادند و به صورت آنلاین فعالیت داشتند. 

ایمانی بیان کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دو کرسی حوزه انتخابیه کرمانشاه نیز آمادگی لازم وجود دارد تا مردم بتوانند با رأی خود نمایندگان مورد نظر خود را انتخاب و از این طریق در مدیریت کشور نظارت خود را اعمال کنند. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NYRM1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار