حالت تاریک
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

تردد در همه محورهای کرمانشاه در جریان است

تردد در همه محورهای کرمانشاه در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تردد در همه محورهای مواصلاتی کرمانشاه در جریان است و کلیه نیروهای راهداری در حال آماده‌باش هستند.

شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، در خصوص بارندگی‌های شبانه‌روز اخیر اظهار داشت. در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش نسبتاً شدید باران هستیم و در محور سنقر-قروه بارش خفیف برف را داریم.

کهریزی عنوان کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی در حال انجام است و مشکلی در تردد و حمل‌ونقل جاده‌ای نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل استان اذعان کرد: کلیه نیروهای راهداری در حال آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ‌های گردان خطر حضور دارند و راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران در راه مانده آماده‌شده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: آماده‌باش کامل به‌تمامی واحدها، استقرار کارکنان، ناوگان راهداری و تمامی تمهیدات پیشگیرانه ازجمله قنوزنی، بررسی پل‌ها و رفع انسداد احتمالی آن‌ها به‌منظور جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی انجام‌شده است.

مدیرکل راهداری استان در پایان بیان کرد: از رانندگان محترم درخواست می‌شود تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از