حالت تاریک
فرماندار اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

تشدید نظارت بر نانوایی‌های اسلام ‌آبادغرب

تشدید نظارت بر نانوایی‌های اسلام ‌آبادغرب

فرماندار اسلام‌آبادغرب از تشدید نظارت کمی و کیفی بر نانوایی‌های اسلام‌آبادغرب خبر داد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  فرماندار اسلام ‌آبادغرب به همراه بازرسان اتاف اصناف شهرستان پیش از ظهر امروز یکشنبه از تعدادی واحد خبازی در سطح شهر بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک کیفیت نان، وضعیت بهداشتی و ... را مورد بررسی قرار داد.

 

حمیدرضا کرمی در این بازدیدها درخصوص کم فروشی، عدم کیفیت، عدم رعایت بهداشت و رعایت ساعت کاری و ... نکات لازم را به مدیران دستگاه‌های مرتبط برای رفع ایرادات موجود متذکر شد.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: نان از ضروریات زندگی مردم است و در این مورد به بازرسان اعلام شده بدون اغماض برای متخلفان پرونده تشکیل و در اسرع وقت توسط تعزیرات حکومتی اعمال قانون شوند ضمن اینکه از خبازی‌های مطلوب و باکیفیت نان حمایت لازم صورت خواهد گرفت. 

 

کرمی گفت: مردم در زمینه توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها گلایه‌مندی‌هایی دارند که باید مدیریت توزیع و مصرف آرد و بازرسی از آن‌ها به طور صحیح و جدی انجام شود چرا که مشکل از کمبود آرد نیست بلکه از کاستی در نظارت است.

 

وی با اعلام تشدید نظارت بر نانوایی‌های اسلام‌‌آبادغرب، از مردم خواست تا تخلفات واحدهای خبازی را گزارش کنند.

 

مصرف نان با کیفیت اولین حقوق شهروندی مردم است

 

شهسوار پرنا؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز در حاشیه این بازدید به خبرنگار مرصادنیوز، گفت: تیم‌های بازرسی متشکل از نماینده فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان جهاد کشاورزی و صنف مربوطه در راستای کنترل و نظارت به‌طور مداوم از نانوایی‌های سطح شهر بازدید به‌عمل می‌آورند.

 

وی با بیان اینکه مصرف نان با کیفیت یکی از اولیه‌ترین حقوق شهروندی مردم است، افزود: این بازدیدها با تاکید بازرسان مبنی بر تولید با کیفیت و توزیع عادلانه نان انجام می‌شود.

 

پرنا عنوان کرد: دیگر نواقص مربوط به نانوایی‌ها از جمله عدم استفاده از پوشش مناسب، نظافت، کیفیت نان تولیدی، پخت در ساعت کاری مقرر به متصدیان تذکر داده شد.

تشدید نظارت بر نانوایی‌های اسلام ‌آبادغرب

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از