حالت تاریک
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کرمانشاه خبر داد:

تشریح برنامه‌های سال تحصیلی جدید در کرمانشاه

تشریح برنامه‌های سال تحصیلی جدید در کرمانشاه

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه به تشریح برنامه‌های سال تحصیلی جدید همزمان با هفته دفاع مقدس پرداخت.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به‌منظور اجرای برنامه‌های مربوطه ستاد هماهنگی و پشتیبانی به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکیل شد.


وی از به‌کارگیری معلمان جوان در درس آمادگی دفاعی خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری کنگره ملی دانش‌آموزی در سال 1402- 1403 مراسم یادواره شهدا در همه مدارس استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


قره‌تپه با اشاره به تلفیق اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت به‌منظور بیان موفقیت‌ها، دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی، گفت: بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های هوا و فضا و بازدید دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم از یادمان مرصاد نیز در دستور کار قرار دارد.


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه همچنین از تشکیل اجتماعات دانش‌آموزی به مناسبت اعیادی چون هفته وحدت، میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) وامام جعفر صادق(ع) تا هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.


قره‌تپه برگزاری جلسات تبیین و روشنگری در مدارس به‌منظور پاسخ به شبهات دانش‌آموزان در قالب زنگ گفتگو، راه‌اندازی پویش ملی هم‌کلاسی مهربان در راستای تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، معرفی شهدای شاخص دانش‌آموز استان و شهدای شاخص دفاع مقدس در قالب کلیپ، فتو کلیپ، پادکست و ... را به‌عنوان دیگر برنامه‌های ماه مهر اعلام کرد.


وی از راه‌اندازی پویش ملی جان فدا در تقابل با هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن خبر داد و افزود: در قالب اجرای برنامه یک، دو، سه زنگ مدرسه به مدت شش شب هر شب یک دانش‌آموز موفق در عرصه‌های قرآنی، ورزشی، هنری و علمی معرفی می‌شود.


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: با راه‌اندازی پویش مدرسه سلام، دانش‌آموزان شیرین‌ترین خاطرات آغاز سال تحصیلی خود را در قالب کلیپ تهیه و ارسال می‌کنند.


قره‌تپه با بیان اینکه انتشار نامه به اولیای دانش‌آموزان از طریق سامانه شاد در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از این نامه توسط دانش‌آموزان به صورت پادکست صوتی تهیه می‌شود.


وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس یکسان‌سازی پروفایل‌ها با موضوع سنگر-مدرسه اجرا می‌شود همچنین پاسخ به شبهات دانش‌آموزان در حوزه عفاف و حجاب در قالب ارائه هفت محتوا در هفته نخست بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از