پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-10 19:04 - شماره خبر : 9441 0
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

تعریض گردنه پاتاق آغاز شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیل تردد در محورهای غربی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: تعریض گردنه پاتاق بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی آغاز شده است.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به منظور پیگیری تکمیل محور بزرگراهی اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین و خسروی در منطقه پاتاق طی ماه گذشته جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، مدیر عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، نمایندگان وزارت دفاع، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیران کل ستادی و استانی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تعریض گردنه پاتاق در سال ۸۹ دارای صورت‌جلسه بوده که به دلیل مشکلات امنیتی عملیاتی نشد که طول این پروژه ۱۷ کیلومتر است که شامل احداث پل و جاده است.

الماسی تصریح کرد: طرح و پروژه تعریض محور پاتاق در گذشته شامل چهار کیلومتر تونل و پل‌های بسیار بزرگ بوده که برآورد اعتباری آن ۴ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در طرح جدید وزارت راه و شهرسازی با همکاری مسئولان یک هزار و ۸۰۰ متر از جاده محور پاتاق تعریض می‌شود که دو دهنه پل برای مسائل امنیتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تعریض گردنه پاتاق با اعتبار مشخص آغاز شده که امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن با توجه به اهمیت آن به‌ بهره‌برداری برسد.

الماسی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از اجرای پروژه تعریض گردنه پاتاق توسط پيمانکار نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VJbbp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار