حالت تاریک
معراجی‌ها؛

توصیه یک شهید کرمانشاهی برای حفظ خون شهدا

توصیه یک شهید کرمانشاهی برای حفظ خون شهدا

شهید «رضا پناهی»در وصیت‌نامه خود توصیه می‌کند که هرگز رهبر را تنها نگذارید همان‌طوری که تاکنون ثابت کرده‌اید که به مقام رهبری و ولایت، وحدت اسلامی و خون‌های پاک شهیدان وفا دارید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید رضا پناهی یکم دی ۱۳۵۴در شهرستان کرمانشاه به دنیا آمد پدرش ملک مراد و مادرش گل خانم نام داشتت تا پایان دوره کاردانی در رشته ادبیات درس خواند. درجه دار نیروی انتظامی بود. ۱۴ شهریور۱۳۸۶ در منطقه روانسر بر اثر درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است. 

وصیت‌نامه شهید

شهید «رضا پناهی» می‌گوید: هرگز رهبر را تنها نگذارید. همان‌طوری که تاکنون ثابت کرده‌اید که به مقام رهبری و ولایت، وحدت اسلامی و خون‌های پاک شهیدان وفا دارید، ثابت قدم باشید و همواره از خداوند منان بخواهید که لطف و کرم خودش را از این مردم ایثارگر نگیرد. شرط موفقیت شما ایمان به خدا و تبعیت از مقام معظم رهبری است. 

همیشه سعی کنید لحظاتی را با خود تنها شده و روح خود را پرورش دهید و نوشه خود را جمع کنید و با عشق به الله و با قلبی خالص و با نیتی پاک و با دیدی وسیع و با عملی به دور از ریا و با اشکی سرازیر، همیشه آماده سفر باشید، چرا که هر انسانی ممکن است در هر لحظه بمیرد و مورد سوال پروردگار جهان قرار گیرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از